1

Onderwerp: Even voorstellen!

Hoi allemaal,

Na al weken op dit forum te lezen en taarten te kijken zal ik me zelf ook maar eens registreren.
Ik ben Anniek, studente met een gemiste roeping.
Ik hield altijd al van koekjes en cakejes bakken, maar een hele tijd geleden kwam ik er achter dat je die toch ook wel heel leuk kunt versieren... En nu ben ik niet meer te stoppen.

Ik doe nu alleen nog cakejes en koekjes, omdat ik in afwachting ben van een taartworkshop bij Miss Pebble (maar met mijn drukke leven kan ik steeds niet, stomstom!). Ondertussen doe ik inspiratie op op dit forum en hoop ik dat ik op een dag ook zulke mooie taarten kan maken!

Van de week heb ik voor het eerst met marsepein zitten klooien en toen vond ik het ook wel tijd worden om mijn liefde eens officieel te maken en me hier aan te melden. Ik hoop hier nog veel mooie taarten te posten, haha!

Liefs,
Zoetegeit

A balanced diet is a cupcake in every hand.

Re: Even voorstellen!

Hee Zoetegeit,

welkom!!! Heel veel plezier hier en vooral af kick ze, want deze site heeft een hoog verslavingsgehalte ;)

Veel bakplezier!

3

Dankjewel!

Ik schijn vannacht in mijn slaap tegen mijn vriend gezegd te hebben: "Ik droom alweer over taartjes....." en toen weer te zijn gaan slapen.
Maar het is echt zo; iedere nacht droom ik over taart hahaha.  :+
Dus verslavend, tsja... Best wel!  :P

A balanced diet is a cupcake in every hand.

4

Welkom op dit leuke en gezellige forum :-)