1

Onderwerp: Bruidstaart Fleurig Stapel

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YB8NUAIA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZHSUOHRO.jpg

Ik ben banketbakker bij Banketbakkerij Jacobs, en ik kwam deze site tegen, hier kan ik inspiratie opdoen , voor onze toekomstige klanten.

2

Re: Bruidstaart Fleurig Stapel

Wat een vrolijke taart; erg leuk!

Hoi, leuke taart. Alleen je kapsels lijken me wat laag. Gebruik je biscuit of cake (of iets anders..)?

Life is what you bake it.

4

Wij gebruiken kapsel ( soort biscuit). Hij is misschien inderdaad iets te laag gevuld. Daar heb je gelijk in.

5

ik denk dat de bakblikken gewoon lager zijn. de meeste hier gebruiken 7.5 cm hoge bakblikken of 10 cm en dan 2 of 3 lagen vullen  :lol:

maar wel een vrolijke taart

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

6

leuke vrolijke taart..

als ik jou was zou ik als 'echte banketbakker' nog veel oefenen zodat je toch een kop boven andere banketbakkers uitsteekt...  ik denk dat je dan als bakkerij ook meer klanten werft als je de taarten een stuk mooier kunt maken..

Yummie

7

Heb zelf ook een tijdje bij een banketbakker gewerkt als banketbakker en het gaat daar nou eenmaal heel anders aan toe.

Wij kunnen rustig 12 uur aan een taart werken maar dat gaat bij een banketbakker niet op.

Wat mij toen wel opviel is dat de kapsels inderdaad altijd heel laag gebakken worden :)

Ik vind het in ieder geval een mooie taart geworden! Ik vind de cakedrum waar ie opstaat ook heel mooi, waar heb je die vandaan als ik vragen mag? :o

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

8

Inderdaad gaat het in een banketbakkerij veel anders, dan bij jullie thuis. Wij hebben op een ochtend zo'n 6 tot 8 bruidstaarten te maken. En dit zijn van die taarten die niet vaak worden besteld. Dus we zijn inderdaad nog aan het oefenen ( vroeger was het wel zo dat je meer dezelfde bruidstaarten had, met het komst van het internet, komen mensen met allemaal afbeeldingen ,Hun willen dan precies dezelfde hebben en meestal voor zo weinig mogelijk.