Onderwerp: Wat een ramp!
Gelukkig was alles wat mis ging buiten mijn schuld om maar toch vond ik het echt heel vervelend!!
De bruid is (ook) leerkracht en overdag zouden de kinderen van haar klassen langskomen, 's avonds zou ik de taart op lokatie brengen maar de cupcakes (26 koekiemonster en 24 met paars/witte toef) bracht ik de dag ervoor al omdat ze die de volgende middag al moesten hebben.
De koekiemonsters expres met blauwe hagelslag gemaakt i.v.m. een hoop kinderen die geen kokos lusten en er zaten twee cakejes bij die gemaakt waren zonder gluten en ei.
Ik ben denk ik even lang bezig geweest om een lekker cakeje zonder gluten en ei te maken als ik met de rest van de cupcakes bezig was
.
Die twee zaten in een paars papiertje en de rest in witte.
De koekjes had ik nog niet in de koekiemonsters gedaan omdat ze anders zacht zouden worden, dus intructie meegegeven om dat op de lokatie te laten doen, kweste van een snee in de cake maken en een half koekje erin duwen
Makkelijk toch??
Nou toen ik 's avonds de taart kwam brengen, heb ik de bruid nog heeel even gesproken. Ze vond het helemaal super! Alleen de mensen van de lokatie hadden de koekjes niet meer in de koekiemonster durven doen????
oke.. maar goed...
Ook kwam de bruid erachter dat ze een cupcake met een paars papiertje miste en toen ze er naar vroeg ontkende de lokatie eerst (????) maar gaven daarna toe dat ze er een hadden laten vallen (!!!!!!) en dat was natuurlijk NET die zonder gluten en ei waar ik zo mijn best op heb zitten doen 
GRRRRRR!!! Dan doe je zo je best... en dan laat zo'n lokatie naar mijn mening echt steken vallen!