Re: [UP-DATE]bruidje met haar 3e hoofd heeft haar bruidegom gevonden!!
grinnik moet wel lachen om de titel maar ik vind het een superlief bruidje hoor
ze is helemaal top
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [UP-DATE]bruidje met haar 3e hoofd heeft haar bruidegom gevonden!!
grinnik moet wel lachen om de titel maar ik vind het een superlief bruidje hoor
ze is helemaal top
Ze is echt prachtig geworden! Ik wist wel dat ik bij jou moest zijn

Schitterend !!
Prachtig!!! En ff een tip voor de volgende keer. Als ik bruidspaartjes moet boetseren, maak ik de kegel die als basis voor de jurk moet dienen al een dag of 2 van te voren. Deze kan dan goed uitharden en dat voorkomt uitzakkende antilliaanse billen of heupen 
Dank je wel Jacq voor de tip. Ik had daar ook wel eens aan gedacht, maar de jurk bestaat bij mij uit 2 delen, de basis en de jurk zelf. De basis is ook al het lijfje en ik ben bang dat wanneer ik alles eerder maak, ik de jurk dan niet meer zo mooi kan laten aansluiten op de schouderpartij. Snap je hoe ik hem bedoel?
ik had ook misschien het lijfje iets fijner moeten maken, want door die decoratie er op is zij ook nog voller geworden. weer een leer voor de volgende keer 
Ze ziet er mooi uit!Kleed is goed gelukt vindt ik ! 
Wat gaaf!!! Echt heel lief dat gezichtje en dan alle details op de jurk, het boeketje en de sluier! Ik ben gek op boetseren en vind het altijd zo leuk als ik iets voorbij zie komen. Respect hoor meid, ik weet hoe lang je er mee zoet kan zijn!!! Oh ja vergeet ik bija die prachtige oogjes !!!! En heel veel plezier met het maken van de gom!!
Ze is helemaal perfect!
En ik heb zelf altijd het meeste van mijn eigen fouten geleerd.
Zo te zien jij ook want ze is echt super!!!!!!
En 3 keer is dus echt scheepsrecht?
Veel plezier met de gom!Ben reuze benieuwd.
Groetjes van Annette
Ik vind 'm prachtig! Alle detail, dat zal inderdaad een gefröbel geweest zijn. 
Dank je wel Jacq voor de tip. Ik had daar ook wel eens aan gedacht, maar de jurk bestaat bij mij uit 2 delen, de basis en de jurk zelf. De basis is ook al het lijfje en ik ben bang dat wanneer ik alles eerder maak, ik de jurk dan niet meer zo mooi kan laten aansluiten op de schouderpartij. Snap je hoe ik hem bedoel?
ik had ook misschien het lijfje iets fijner moeten maken, want door die decoratie er op is zij ook nog voller geworden. weer een leer voor de volgende keer
Doe jij 't niet meer op de Wendy manier dan???? Ik begin zeg maar met een kegel tot de middel en zodra dit goed uitgehard is ga ik verder.
Sjonge Kwebbel, jij bent toch wel een kunstenares hierin!
Je neemt wel een risico. Een heel groot risico, want je mag immers nooit mooier zijn dan de bruid!
Petje af, of in dit geval.... sluier af?
Succes met de bruidegom Ben nu al benieuwd naar hem.
Groet,
Mirjam
Je neemt wel een risico. Een heel groot risico, want je mag immers nooit mooier zijn dan de bruid!
Petje af, of in dit geval.... sluier af?
Groet,
Mirjam
Doe jij 't niet meer op de Wendy manier dan???? Ik begin zeg maar met een kegel tot de middel en zodra dit goed uitgehard is ga ik verder.
volgens mij doe ik het wel op de wendy manier, maar het kan zijn dat ik inmiddels al weer iets veranderd heb naar hoe ik het zelf makkelijker vind? dat weet ik nooit zeker, mijn laatste bruidje met een losvallende jurk is al weer ff geleden, dus wie weet heb ik weer eens iets anders gedaan... just go woth the flow denk ik
maar ehmm jac, we hebben het er nog wel een keertje over 
Je neemt wel een risico. Een heel groot risico, want je mag immers nooit mooier zijn dan de bruid!Petje af, of in dit geval.... sluier af?
Groet,
Mirjam
nou whahaha, dat zal wel mee vallen... toch? ik bedoel, ik vind haar wel cute zo maar een ecchte bruid zal toch echt wel mooier zijn neem ik aan 
Wat een prachtige jurk!! En hoofd 3 ziet er heel erg goed uit.
Ben ook benieuwd naar de gom...
Het is een schatje Brenda
, maar zelf ben je natuurlijk altijd kritischer
Vooral het lijfje vind ik prachtig 
in 1 woord PRACHTIG 
Ze is beeldig !!
Wat een mooi bruidje, prachtig gedaan met al die details.
Succes met de gom.
En veel beterschap!
Doe mij zo'n 2 keer onthoofde en ingekorte bruid! Ze is prachtig!
en voor alles wat huidskleur is gebruik ik marsepein. dit omdat fondant sneller terugloopt w.b. kleur en dat is met huidskleur echt lelijk dan.
In 1 woord: geweldig mooi......ok...twee woorden dan! Maar begrijp ik nu dat je voor het hoofd en de armen marsepein gebruikt? Want die zijn tenslotte huidskleur. Zo ja, kleur je dit dan ook nog en hoe krijg je het dan stevig?
kwebbeltje schreef:en voor alles wat huidskleur is gebruik ik marsepein. dit omdat fondant sneller terugloopt w.b. kleur en dat is met huidskleur echt lelijk dan.
In 1 woord: geweldig mooi......ok...twee woorden dan! Maar begrijp ik nu dat je voor het hoofd en de armen marsepein gebruikt? Want die zijn tenslotte huidskleur. Zo ja, kleur je dit dan ook nog en hoe krijg je het dan stevig?
dat klopt. de marsepein kleur ik met skintone (klein beetje maar anders krijg je een oranje te veel wortelsapdrinkend indiaantje) verder verstevig ik dit niet, is in dit geval niet nodig.
erg mooi gedaan, en erg mooie details!! Super!
Echt heel mooi!
erg mooi geworden, super al die details!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [UP-DATE]bruidje met haar 3e hoofd heeft haar bruidegom gevonden!!