1

Onderwerp: Cakepops glazuur

Hoi ladies,

Vandaag heb ik voor t eerst cakepops gemaakt volgens het boek van bakerella. Ze zijn goed gelukt alleen vind ik de smaak van het glazuur erin best overheersend. Ik heb fondantglazuur van funcakes gebruikt. Heeft er iemand voor mij een tip voor glazuur wat niet zo overheersend is, ik zou het fijn vinden als je de cake zelf iets meer proeft.

Alvast bedankt!

2 Laatst bewerkt door YourCake (18-06-2011 21:45)

Re: Cakepops glazuur

ik heb ze zelf een keertje gemaakt met gesmolten chocolade.
Vond ik zelf erg lekker in combinatie met de cake :P

ff een aanvulling:
Schiet me net te binnen.
Misschien zijn de Wilton Candy Melts iets?

http://www.deleukstetaartenshop.nl/cand … 4_103.html

Cake makes your smile !!!

3

hee buuf..

Kom je hier een keertje pops maken?

De 18e ofzo?  :D

5

dat kan ook ja.. haha

6

@ buuf: ja gezellig!! Jij hebt het een stuk drukker dan ik..dus noem maar wat datas dat je kan (was Harry Potrer leuk?)

Dat van de 18e vat ik niet..maar dat zal een onderonsje tussen jullie zijn denk? :-)

7

@ buuf... ik geef op 18 augustus een frobeldag
kijk eens op http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=140432

misschien wil je dan ook komen?

Hahaha.. moet wel lachen.. ik dacht eerst hoe weet jij nou van Harry potter maar toen viel de euro.. gezamenlijk vriendinnetje.. hihii
Ja.. was heel leuk en super lief dat C. wilde oppassen..

8

In het boek gebruikt ze ook de Wilton Candy Melts. Je kunt ze ook kopen bij sommige Jamin winkels. Ben er nog niet aan toe gekomen om ze te testen..., heb ze al wel gekocht.

9

@ yourcake en jet: waarschijnlijk ben ik niet duidelijk geweest want jullie  hebben t over candymelts maar dat is t probleem niet. Ik bedoel de glazuur die je door de cake mengt zodat je er bolletjes van kan draaien..de smaak van die glazuur vind k te overheersend..de candymelts vind ik juist heerlijk..maar in ieder geval bedankt voor het meedenken :)

@ kim: oh hahaha ja was met haar aan t whatsappen toen zei ze dat ze vlakbij me was dus k vroeg haar bij wie van de buren? Aangezien haar halve vriendenkring hier woont hahaaa en toen vertelde ze me hoe grappig het was gegaan met harry potter :) ik ga f checken in mn agenda voor de 18e..k laat t je weten

10

botercreme erdoorheen...

11

Of roomkaas en gecondenseerde melk

12

of chocopasta, of speculoospasta, of gesmolten chocolade (toblerone, rolo)...  :9

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com