Onderwerp: streepjes met foto's, de toppers zijn er niks bij en lekker zomers!
De drie bruidstaarten van afgelopen week.
De eerste was van vorig weekend, streepjes en twee foto's van het bruidspaar en hun kids. Gevuld met cappuccinocreme en bokkenpootjes en champagnecreme met frambozenjam.

De tweede was voor twee heren die erg houden van "over de top". Ik vond het erg leuk om een keer een bruidstaart te maken in een compleet andere stijl. Taart was gevuld met champagnecreme, frambozen jam en chocoganache.

de laatste was een verrassing van de moeder van de bruid voor het bruidspaar. De topper moest percee Tijgertje en Stampertje worden (bijnamen van het bruidspaar). Verder..."doe maar wat met vrolijke kleuren!"....hou niet van zo'n vage bestellingen. Maar goed, dit ervan gemaakt en toevallig hadden ze bordjes, glazen en servetten in precies dezelfde kleuren.
Gevuld met (alweer) champagnecreme en frambozenjam.

heb je bij de 2e nou echte bloemen gebruikt en hoe heb je ze dan vastgemaakt/gezorgd dat ze niet op de taart komen?
Vind het er echt mooi uitzien. Om dergelijke rozen met de hand te maken..is voor mij onbegonnen werk. Ik heb de stelen in rietjes gestoken (heb 3 maten, dus kon de strakst passende kiezen), rietjes heb ik schuin afgesneden zodat ze spits waren en zo de taart ingestoken. De rozen zelf raken aan de zijkant de taart niet, en op het cadeautje liggen ze op de "vloei-papier"