Re: Mijn trots met een link naar de how to...
hij is ook prachtig, bedankt voor het delen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn trots met een link naar de how to...
hij is ook prachtig, bedankt voor het delen
Geweldig !! Super mooi gemaakt en zooooooo ontzettend goed passend bij het (uiterlijk van) het bruidspaar! Heel persoonlijk allemaal en stijlvol.
1x is genoeg
, maar ik wil nog wel mijn bewondering uitspreken voor jouw prestatie in combinatie met je gezondheid. Heftig, hoor, wat je is overkomen! Sterkte met je herstel.
SUPER MOOI Echt schitterend en badankt voor het delen!
Wat staan jij en de taart er mooi op!
Bijzonder knappe taart !
Gefelicitaart
Wat een prachtige, persoonlijke bruidstaart.
Heel gaaf en slim gedaan, super dat je er een how-to van hebt gemaakt.
Het boetseersel is enorm leuk.
Petje af, ook en vooral omdat je dit met jouw conditie voor elkaar hebt gekregen.
Zoveel mogelijk beterschap gewenst!
Heb hier even voor ingelogd hoor...wat is dit een prachtexemplaar zeg!
Zo geweldig origineel en zulke prachtige kleuren, wow!
Echt super goed gedaan hoor 
Erg mooi! Mooi verhaal ook
Je how to heb ik op mijn linkjessite gezet, mag wel toch?
Groetjes, Jozien.
Voel me serieus vereerd!!! Natuurlijk mag dat! Maar bedankt dat je het even laat weten!
@iedereen: Bedankt!!!!

prachtige taart, mag je terecht trots op zijn! veel sterkte met je herstel en bedankt met de how to!
Prachtige taart, leuk om je how to te lezen. 
Geweldig!!
Fantastisch!
Wat een prachtige taart! Ik heb zojuist je site bekeken. Begon bij de how-to en daarna direct de rest. Mooie taarten en goede low budget tips! Ik ga er zeker een aantal van proberen. Thanks!
groet Sigrid
Prachtige taart..echt één om trots op te mogen zijn!!
Mooie uitleg op je site...
Wat een prachtige taart.
![]()
![]()
Eerlijk, moet ik dan wel zeggen, wat jammer dat ie niet op een grote luxe tafel wordt gepresenteerd, maar op zo'n karretje.
tja t was niet anders. Hadden de kar nog wel netjes afgerokt, maar hij was te zwaar om te tillen en aangezien t feest in een orangerie was (alles glas, warm weer, zon en suiker toch niet de meest ideale combi is) en ik zelf tot de daggasten hoorde, dus de taart de dag ervoor op moest bouwen, was er geen andere optie meer... Op deze manier kon se taart in de koele kookstudio blijven staan, en de vlgnd dag gemakkelijk op zijn plek worden gereden. Maar ben t met je eens dat zo'n kar toch een lelijk ding blijft 
Prachtige taart, geweldig uitgewerkte how too!
Je mag er zeker supertrots op zijn, petje af!
En bedankt voor het delen!
wauw!!!diepe buiging en respect voor je!
Wat een prachtige taart heb je gemaakt en de how-to is ook superduidelijk.

Wauw, de taart is echt megagaaf!!! Kun je zeker weten trots op zijn!!
@iedereen, sorry op de een of andere manier wil het niet lukken met de tekst in het boek, sommige delen blijven weg vallen, ik heb al contact opgenomen met de provider, waardeloos!
Verder iedereen nogmaals heel erg bedankt voor het bezoeken van mijn website en jullie lieve reacties!!!
Wauw, fantastische taart. Helemaal in kleurenthema, echt Prachtig!
En het maakt 'm nog mooier omdat het heel persoonlijk is..
Top gedaan, zeker met hetgeen je allemaal is overkomen.
wat een schitterende en prachtige taart is het. En zo persoonlijk lees ik.
Respect dat je hebt doorgezet en nog heel veel succes en sterkte met je herstel.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn trots met een link naar de how to...