Re: 3in1 Strawberry shortcake-Toy Story Woody-Draak
jeeeeee jij kunt mooie puzzels maken
wat gaaf

Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 3in1 Strawberry shortcake-Toy Story Woody-Draak
jeeeeee jij kunt mooie puzzels maken
wat gaaf

Super!! Moeilijk om alles een plekje op de taart te geven maar dat heb jij uitstekend gedaan!
Wow......wat prachtig zeg!
Die draak is waanzinnig mooi 
*valt stil*
Wauw
Helemaal geweldig, wat kun jij goed puzzelen!!!
ben er benieuwd of je daar een workshop voor hebt gevolgd of dat je dat zelf zo goed hebt aangeleerd. En als je er een workshop voor hebt gevolgd bij wie je dat hebt gedaan? of geef je ze zelf ook ?
nogmaals erhug mooi allemaal, ik blijf kijken!
groetjes,
fifi
Super! Ja wat moet je er nog meer over zeggen? Het is een fantastische taart! Heel mooi gedaan. Zo ontzettend veel op de taart te zien, maar ook nog eens alle onderdelen erg veel tijd aan besteed.
Echt super!
Wat ontiegelijk knap om van die 3 thema's zo'n supertaart te maken. En wat puzzel jij toch geweldig mooi! Petje af!
Zo mooi hoe je 3 thema's in 1 taart hebt verwerkt!
Supermooi, het is echt 1 geheel.
En strawberry shortcake is toch wel heel schattig hoor! 
wat een geweldig mooie taart zeg!!
ik bestel gewoon de taart voor mijn kinderen bij jou
maar echt heel knap, die draak, geweldig!!
Wat is ie super zeg!!!!! Vind vooral strawberry shortcake leuk... maar de rest is natuurlijk ook prachtig om naar te kijken hoor...
Alles is er al over gezegd!
Ik heb er zelf geen woorden meer voor.
Mijn mond hangt gewoon open!
Jeetje, wat knap zeg!! Mooie details, wat een gepriegel Woody heeft zelfs tanden
!!!
Petje af hoor!!! 
Wauw, wat een ontzettend schitterende taart!
Echt super mooi gepuzzeld!
Groetjes Iris
Jeetje wauwie, wat is ie gaaaaaaf!
Heel mooi gemaakt!
Ik mag toch hopen dat de ontvangers de taart niet hebben opgegeten! Dit is echt serieus de mooiste taart die ik ooit gezien heb. De kleinste details kloppen! 
heel gaaf hoe de taart met zoveel verschillende thema's zo perfect bij elkaar passen, top gedaan!! topper!!

ik weet niet eens wat ik op moet gaan schrijven om mijn waardering voor deze taart te omschrijven, hij is echt waanzinnig zeg, echt heel heel erg mooi gemaakt!
geweldige taart 
t eerste wat in me op kwam: SOODEJUUUUUUH, die aardbei ( is dat trouwens cake, fondant of rct?) die draak, die aardbeientaartje, woodyyy!! Omg, prachtig gedaan! En die ogen van je draak zijn gewoon te echt! Mooie close- ups (welke camera gebruik je?) echt een plaatje!!!!
Wauw...wauw...wauw!!!
Wat een geweldig mooie taart en je boetseer werk is echt fantastisch!
diepe buiging!
Wauw.. dit is een applaus waard!

Ik heb binnenkort een ToyStory opdracht. als mijnes maar half zo mooi is als de jouwe ben ik al blij!
Wat een waanzinnig leuke taart. Heel mooi gemaakt, maar ik heb vooral bewondering voor het ontwerp! Echt goed gecombineerd 
Wooooooow wat een mega gave taart zeg!!!!!!! 
Wat een mooie taart. Ik ben zeer onder de indruk van je puzzelwerk, echt prachtig.
Ik ben jaloers, ik wil ook zo mooi kunnen puzzelen!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 3in1 Strawberry shortcake-Toy Story Woody-Draak