1

Onderwerp: leveringsprobleem

Ik heb een beetje een dilemma en hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Ik heb voor 1 juli een opdrachttaart alleen ik ga donderdagmorgen vroeg onverwacht naar het buitenland.

Hoe kan ik dit het beste doen?
De taart woensdagavond bezorgen of invriezen en woensdagavond bevroren bezorgen zodat ie vrijdag ontdooit is?

Wie heeft een wijze raad voor mij?
Alvast bedankt!

Groetjes, Jessica
Taaartjes

2

Re: leveringsprobleem

Oei wat lastig! Ik denk dat ik het in overleg zou doen. Het lijkt mij het handigste als ze hem zelf invriezen. dan kunnen ze hem donderdag avond uit de vriezer halen, en is hij vrijdag ontdooit.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Dank je!

Ja erg lastig vind ik ook..
ik ga het sowieso in overleg doen maar ik wil wel het juiste overleggen en niet dat de taart niet meer vers is of dat het marsepein of fondant er niet meer uitziet na het ontdooien
Weet wel dat ik moet opletten welke vulling er in de vriezer zo kunnen als ik hem invries...

Groetjes, Jessica
Taaartjes

4

Ik zou hem zodra ik hem gemaakt heb op laten halen of afleveren, zodat zij hem in de vriezer kunnen doen en dan verpakken in een taartdoos met zak eromheen. Dan zou ik aan hen duidelijk uitleggen hoe ze hem moeten laten ontdooien. Natuurlijk ook dit alles wel in overleg ;)