1 Laatst bewerkt door maasje (16-06-2011 23:06)

Onderwerp: So proud ...

op mijn dochter die met geweldige cijfers is geslaagd voor haar VWO-examen  (oa 2 negens).
Maar ook een beetje trots op dit lieve Me-to-you beertje dat ik voor haar gemaakt heb.

http://94.100.118.38/1333800001-1333850000/1333802401-1333802500/1333802445_6_rd7y.jpeg

Hij is ongeveer 20 cm hoog.

2

Re: So proud ...

Ooo wat een schatje,is ie van cake gemaakt en hoe groot is ie eigenlijk!

3

Re: So proud ...

Wauw gaaf zeg!

Have a Nice day!

4

Re: So proud ...

daan69 schreef:

Ooo wat een schatje,is ie van cake gemaakt en hoe groot is ie eigenlijk!


Bedankt !
Ja hij is idd van cake gemaakt (rond schaaltje 12 cm en een cc er bovenop) en hij is ongeveer 20 cm hoog.

5

Re: So proud ...

Hij is super gaaf :thumb: ..mag ik hem opslaan...???

Groetjes Fabiola xx

6

Re: So proud ...

Antiskatje schreef:

Hij is super gaaf :thumb: ..mag ik hem opslaan...???

Ja natuurlijk,  :o

Re: So proud ...

Hoi Maasje,
Dan ook nog op het forum een complimentje hoor!!!  :thumb:
Gefeliciteerd met het behalen van Nancy's VWO diploma!!! :Y  :Y  :Y

8

Re: So proud ...

super :thumb:
En van harte met het slagen van je dochter :Y  :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Re: So proud ...

Wow, mooi hoor, lijkt net echt.  :thumb:  :thumb:   :thumb:

En gefeliciteerd met je dochter's slagen voor het VWO en dan met 2 negens!! Alle reden om trots te zijn, zowel op je dochter als op jezelf voor het taartje.

Er is altijd wel een reden om een taartje te maken!
groetjes Ellen

10

Re: So proud ...

:thumb: Van harte gefeliciteerd,wat super trots zul je op je dochter zijn! Je taartje is in een woord geweldig!! Mag ik je vragen hoe je die vacht gemaakt hebt?? Ik dacht n.l eerst dat je het van stof had gemaakt :lol:  :lol: Toen zag ik pas dat het een taart was!!Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

11

Re: So proud ...

Wat mooi! Hij ziet er gewoon echt aaibaar uit :thumb:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

12

Re: So proud ...

Theatje schreef:

:thumb: Van harte gefeliciteerd,wat super trots zul je op je dochter zijn! Je taartje is in een woord geweldig!! Mag ik je vragen hoe je die vacht gemaakt hebt?? Ik dacht n.l eerst dat je het van stof had gemaakt :lol:  :lol: Toen zag ik pas dat het een taart was!!Groetjes Thea


Bedankt.
En voor de vacht moet je allemaal kleine knipjes geven in het marsepein. Een heel werk, maar wel een leuk resultaat.

13

Re: So proud ...

oohh deze is heeel mooi.

14

Re: So proud ...

Gaaf! Ik dacht eerst dat ie echt was  :lol:

15

Re: So proud ...

Super mooi! Daar mag je zeker trots op zijn. En gefelicteerd met je dochter!

16

Re: So proud ...

wauw wat een schatje!

Groetjes Marleen

17

Re: So proud ...

Wat een super leuke taart!!! Veel werk die vacht, maar het resultaat is prachtig.

18

Re: So proud ...

Heel erg leuk gemaakt en gefeliciteerd met je dochter

Re: So proud ...

Wow die is echt super zeg, prachtig.
Gefeliciteerd met je dochter, hier zal ze ook wel heel blij mee zijn met zo'n mooie taart

Zijn de taarten bij Sandra in de maak, dan weet je zeker dat die smaakt ;p www.taartenvansandra.nl

20

Re: So proud ...

helemaal SUPER en gefeliciteerd natuurlijk. Nu kan ze genieten van een welverdiende vakantie :Y  :thumb:

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

21

Re: So proud ...

erg leuk

22

Re: So proud ...

Gefeliciteerd met je dochter! Wat een lief taartje zeg! Dat heb je erg leuk gedaan. Ik ga hem ook opslaan als het mag want ik wil deze zeker een keer maken!

Lieve groetjes!!
Kim

23

Re: So proud ...

Wow, dit is echt heel mooi!!! :)

24

Re: So proud ...

Gefeliciteerd met het slagen van je dochter! En dan zon taart krijgen super! Dit vraagt om een HowTo hij is zooooo leuk!

25

Re: So proud ...

Jeetje, bedankt allemaal voor de leuke en lieve reacties (en felicitaties).

Ja, en een howto .... ? Als ik er nog een maak, wil ik wel foto's maken, maar voorlopig even niet, denk ik. Maar zo heel moeilijk is het niet hoor.
Ik heb een boltaartje van 12 cm bekleed met een vrij dikke laag grijze marsepein en daarop (met een sateprikker) een cupcakeje gezet en ook met grijs bekleed. Ik heb er een knuffelbeertje bijgehouden voor de juiste verhoudingen.
En dan maar knippen, alle kanten op zodat het een beetje op een vacht gaat lijken.
Dan de armpjes en beentjes van een stuk cake gesneden, bekleed en eraan geplakt en ..... weer knippen.
Dan de oortjes en de staart van alleen marsepein en .... weer knippen.
Het geheel afmaken met de oogjes en neusje.
Dus het is een hoop knippen, klinkt misschien moeilijk, maar valt wel mee. Niet te diep met de schaar er in gaan, want dan zie je het cake. Veel werk, maar o zo leuk om te doen en dat knippen geeft een leuk resultaat.