26 Laatst bewerkt door mac:) (16-06-2011 23:26)

Re: Mooi Rood is niet lelijk!

Mijn opdracht is voor 50 man. Maar ik maak m voor meer dan 50 man. (op verzoek van het bruidspaar)
Broertje van mijn hubbie gaat trouwen. En het thema van de dag is ook wit met rood. Ik heb net een slag groter gekozen (15, 20, 25, 30 cm)

Ik zit alleen te twijfelen hoe ik m moet vervoeren (ruim uurtje rijden). In twee gedeeltes of gewoon gestapeld en al. Heb hier bij de webshop wel een xxl doos besteld. Ben altijd zoooo bang dat ie inzakt of zoiets. Terwijl als je goed stut het wel goed moet zijn denk ik :/

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

27

heel erg mooi! maar dit is toch wel voor meer personen dan 45? of hebben ze allemaal een extra groot stuk  :lol:

vandaag ook een bruidstaart weg gebracht en aan moeten snijden... vind dat altijd een min punt... kan dan wel huilen na zoveel werk! maar als je dan te horen krijgt dat die super mooi en lekker is dan maakt dat het wel weer goed!  :D

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

28

Echt heel erg mooi!!
En die rozen!! Daar valt muh b*k gewoon van open!! :Y

Live te life you love, love the life you live!!!
www.linseysbakery.nl

wat een supermooie taart

cake my day

30

Wauw! Die rozen, het lint - gewoon het geheel: supermooi!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

31

mac:) schreef:

Ik zit alleen te twijfelen hoe ik m moet vervoeren (ruim uurtje rijden). In twee gedeeltes of gewoon gestapeld en al. Heb hier bij de webshop wel een xxl doos besteld. Ben altijd zoooo bang dat ie inzakt of zoiets. Terwijl als je goed stut het wel goed moet zijn denk ik :/

Ik zou hem in tweeën meenemen. Ik had hem ineen meegenomen en over een stukje waar we 10 minuten over doen hebben we nu het dubbele gedaan. Ik wist niet dat er op dat stukje zoveel hobbels in de weg zaten  :lol: Nou moest ik hem ook op schoot houden want de auto zat een beetje vol.

32

taartschuur schreef:

heel erg mooi! maar dit is toch wel voor meer personen dan 45? of hebben ze allemaal een extra groot stuk  :lol:

Ik heb mij aan de tabellen van hier gehouden maar idd er waren stukjes genoeg!  ;)

taartschuur schreef:

vandaag ook een bruidstaart weg gebracht en aan moeten snijden... vind dat altijd een min punt... kan dan wel huilen na zoveel werk! maar als je dan te horen krijgt dat die super mooi en lekker is dan maakt dat het wel weer goed!  :D

Het lint was er sneller vanaf dan omheen  :s  maar idd je krijgt dan ook veel complimenten dat hij heel lekker smaakt. Er kwam zelfs een klein meisje naar me toe die zei: de taart is mega lekker!! nou daar doe je het voor! :D

33

prachtig. En die rozen zijn echt super

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

34

Heel erg mooi!!!!!!!!!

35

heeeeel knap :Y

dat je er mee op schoot durfde zitten :s zou bij voorbaat al een hartverzakking krijgen denk ik :rolleyes:

:think: zijn het marsepeinen rozen?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

36

hij is erg mooi zeg, wat een finesse!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

37

Hij is schitterend !!!
MOOI !!!

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

38

Carien schreef:

:think: zijn het marsepeinen rozen?

Nee, van gumpaste.