Re: Mijn trots met een link naar de how to...
Super mooie taart! Heel origineel! Ik kan alleen helaas niet op je site komen. Hij laat hem niet 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn trots met een link naar de how to...
Super mooie taart! Heel origineel! Ik kan alleen helaas niet op je site komen. Hij laat hem niet 
Wauw, juist leuk al die foto's!
Hij is echt prachtig en klinkt erg lekker... Kan eigenlijk niet beter eigen recept, je eigen zus die zo'n prachtige taart voor je maakt!
Je bent met recht bere trots!!!!!!
Wat een ongelofelijk mooie taart en wat zul je ontzettend trots op jezelf zijn. En dan ook nog eens dit idee met andere willen delen ...... ik zet mijn petje even af!!!!
Ik ga je site eens goed bekijken!
Ik had al een bericht gehad dat mijn site gisterenavond nogal druk bezocht was dus overbelast... Wist niet wat ik hoorde...
Misschien dat hij het nu wel doet!!! Anders laat maar even weten dan ga ik er meteen achteraan!
www.tienxtaart.nl en dan het kopje how to's my way...
@Iedereen, wow
wat een reacties heel erg bedankt iedereen!!!!
wat een perfecte taart 
Wat een gave taart! En het is wel duidelijk waar de inspiratie voor de kleuren vandaan kwam
![]()
Ik ga snel je howto bekijken.
edit:
Wat een leuke howto, zo in een fotoalbum! Alsof je het al niet druk genoeg had met taarten maken...
Hier gaan veel mensen blij mee zijn!
Hee miss pebble, thnx! Trouwens wat ik altijd al een keer tegen je wilde zeggen: Te gekke site heb je en wat en prachtige taarten maak je! Had je al eerder gezien toen ik op zoek ging naar meerdere taartenbaksters naast de deur 
groetjes uit Heeze!!!
Echt mega mega

Prachtige taart en bedankt voor je duidelijke en mooie how-to!
(Ik mis af en toe wat laatste regeltjes tekst, klopt dat?)
Natasja loves cupcakes schreef:Super mooie taart! Heel origineel! Ik kan alleen helaas niet op je site komen. Hij laat hem niet
Ik had al een bericht gehad dat mijn site gisterenavond nogal druk bezocht was dus overbelast... Wist niet wat ik hoorde...
Misschien dat hij het nu wel doet!!! Anders laat maar even weten dan ga ik er meteen achteraan!
www.tienxtaart.nl en dan het kopje how to's my way...
@Iedereen, wow
wat een reacties heel erg bedankt iedereen!!!!
Jeej hij doet het! Bedankt!
Dat is niet nix zo'n bacterie! Wat goed dat je hebt doorgezet en deze prachtige taart hebt gemaakt.
SUPER!

Wat een prachtige taart. De foto met de bruid en de taart maakt het plaatje helemaal compleet!!!
En een hele gave how-to heb je gemaakt!!
Prachtige taart en bedankt voor je duidelijke en mooie how-to!
(Ik mis af en toe wat laatste regeltjes tekst, klopt dat?)
als een bus, word aan gewerkt
zit nu op het revalidatiecetnrum, met mijn Iphone lukt dat niet, maar als ik straks thuis ben zal ik eens kijken!
Prachtige Taart!

ik vind hem werkelijk geweldig, die kleuren, super en haar jurk is ook wauw trouwens, mocht ik het nog eens overdoen is dat iets om te onthouden

Wat een supergave taart! Daar mag je inderdaad terecht héél erg trots op zijn! 
Wat een heftig verhaal w.b. je gezondheid! Knap dat je toch deze stapelhebt gemaakt, hij is prachtig! 
@ dorothea....
Als t goed is doet hij t weer! Mijn site bleek overbelast
(dat had ik ook nooit verwacht maar blijkbaar werd t hfdst how to's my way ineens massaal bezocht en dat zijn ze bij 123 websites niet gewend :0)
veel plezier ermee!!! Mocht hij t nou nog niet doen dan zal ik hem opnieuw schrijven en op t forum zetten.
Groetjes en nogmaals bedankt iedereen!
Prachtige taart! leuke how to en leuke site!
Schitterende taart!
Je site en how to zijn ook erg leuk
.
geweldig! en petje af voor al het werk en dat je alles met ons wilt delen.

@ dorothea....
Als t goed is doet hij t weer! Mijn site bleek overbelast
(dat had ik ook nooit verwacht maar blijkbaar werd t hfdst how to's my way ineens massaal bezocht en dat zijn ze bij 123 websites niet gewend :0)
veel plezier ermee!!! Mocht hij t nou nog niet doen dan zal ik hem opnieuw schrijven en op t forum zetten.
Groetjes en nogmaals bedankt iedereen!
Ja hoor, kwam vandaag express nog even terug en kon hem nu wel lezen; super!!
Heeeeeeel mooie taart !!!
En ik weet het zeker dat je ook better gaat voelen na deze " onspanning' bezigheden..
Heel veel succes nog , met alles 
Wat een prachtige taart.
Eerlijk, moet ik dan wel zeggen, wat jammer dat ie niet op een grote luxe tafel wordt gepresenteerd, maar op zo'n karretje.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn trots met een link naar de how to...