Onderwerp: over de top, klassiek en wit en dat al in een taart!

het bruidspaar is z'n leuk stel! de taart past ook precies bij hun.
ik vond het erg leuk om hem te maken. de taart is gevuld met aardbeien en witte chocolade.
bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » over de top, klassiek en wit en dat al in een taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

het bruidspaar is z'n leuk stel! de taart past ook precies bij hun.
ik vond het erg leuk om hem te maken. de taart is gevuld met aardbeien en witte chocolade.
bedankt voor het kijken!
Oooh, dat is wel een hele mooie !! 
wow wat een mooie zeg 
hij is prachtig
Wat een plaatje!
Prachtige taart! 
Supermooi!
dank je wel ik wordt er helemaal 
Heel erg mooi! Ik vroeg me af hoe je er voor zorgt dat hij niet doorschijnt? Bij mij schijnt er alltijd wel iets doorheen bij wit!
Super!!!!
In een woord... prachtig!
Heel erg mooi! Ik vroeg me af hoe je er voor zorgt dat hij niet doorschijnt? Bij mij schijnt er alltijd wel iets doorheen bij wit!
zorgen dat je niet te dun maar ook niet te dik gaat bekleden. ik moet zeggen dat ik eerst niet met fondant kon omgaan
maar de laatste tijd vind ik het eigenlijk steeds prettiger om mee te werken.
wauw! mooi hoor!!! alledrie de kernwoorden heb je goed verwerkt!! super!
Mooie taart zeg!
Super mooie taart 
Heel erg mooi!
Jee!! Prachtig zeg! Mag ik je vragen hoe je dat parlemoer hebt gemaakt? Is dat dust?? Groetjes Thea
Wauw schitterend!
Groetjes Iris
Toptaart! 
Mooi zeg, hele stijlvolle stapel! 
![]()
![]()
Jee!! Prachtig zeg! Mag ik je vragen hoe je dat parlemoer hebt gemaakt? Is dat dust?? Groetjes Thea
dit heb ik gedaan met lemon extract en dust uit amerika
Hele mooie taart echt SUPER!! je gebruikt dus witte fondant om te bekleden?
Hele mooie taart echt SUPER!! je gebruikt dus witte fondant om te bekleden?
ja, een merk wat vele taartenshops nu onder hun eigen naam verkopen. ideaal is steviger als bakels en is super in gebruik
ooww welke dan ik heb inderdaad bakels en daar zou ik niet mee durven bekleden die plakt ontzettend, heb je voor mij een link welk merk het is?
Mooi hoor!
Wat een plaatje 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » over de top, klassiek en wit en dat al in een taart!