1

Onderwerp: Welke spuitzak bestellen voor gebruik met Wilton M1 spuitmondje?

Goedemorgen!
Ik ben nog niet zo heel lang bezig met het decoreren van cc's en toeven maak ik altijd met zo'n goedkope spuitzak. Maar die werkt niet lekker.

Nu wil ik het Wilton M1 spuitmondje bestellen maar welke spuitzak moet ik daar dan bij bestellen? Ik kom er niet helemaal uit in de shop en hoop dat iemand mij kan helpen. Bedankt alvast!

2

Re: Welke spuitzak bestellen voor gebruik met Wilton M1 spuitmondje?

m1 is een 10 inch zak met koppelstuk

Groetjes Marleen

3

oh nee sorry deze is zonder koppelstuk, je kunt ook wegwerp zakken gebruiken

Groetjes Marleen

4

Lena, bedankt voor je snelle reactie! Weet je toevallig ook waar deze spuitzak en koppelstuk in de webshop staan? Kan ze niet vinden, ook niet als ik de zoekterm invul.

5

Je kunt ook even kijken bij een jamin bij jou in de buurt daar hebben ze ook veel bak en decoreer spullen. ( ook spuitmondjes en spuitzakken) Ik vind het zelf altijd fijner om een product in het echt te zien voor ik het koop. Succes!

6

Ik gebruik zelf altijd plastic snoepzakken, maar ik lees wel eens dat mensen er negatieve ervaringen mee hebben. Als je het niet erg vindt je spuitzak na afloop te moeten wassen kun je een Featherweight bag van Wilton nemen. Je kan het spuitmondje er dan los in doen, of een adaptor/coupler gebruiken. Let dan even op dat je voor de 1M een large adaptor nodig hebt, de standaard past niet! Trouwens, nog een tip als je een Featherweight bag neemt en niet steeds wil wassen: http://sweetsugarbelle.blogspot.com/201 … icing.html

7

Thamar schreef:

Je kunt ook even kijken bij een jamin bij jou in de buurt daar hebben ze ook veel bak en decoreer spullen. ( ook spuitmondjes en spuitzakken) Ik vind het zelf altijd fijner om een product in het echt te zien voor ik het koop. Succes!

Ben vanmiddag even bij de jamin hier in het centrum binnen gelopen maar die hadden alleen 5 kleuren marsepein en verder helemaal niks. Het is ook niet zo'n grote Jamin, dus dat is jammer. Dus toch maar via internet bestellen....

8

StephL schreef:

Ik gebruik zelf altijd plastic snoepzakken, maar ik lees wel eens dat mensen er negatieve ervaringen mee hebben. Als je het niet erg vindt je spuitzak na afloop te moeten wassen kun je een Featherweight bag van Wilton nemen. Je kan het spuitmondje er dan los in doen, of een adaptor/coupler gebruiken. Let dan even op dat je voor de 1M een large adaptor nodig hebt, de standaard past niet! Trouwens, nog een tip als je een Featherweight bag neemt en niet steeds wil wassen: http://sweetsugarbelle.blogspot.com/201 … icing.html

Dank je voor je reactie en voor de link! Heb meteen doorgeklikt naar het filmpje van Karen's Cookies en dat wat zij doen is echt een goed idee, dat ga ik ook doen!