Onderwerp: Rode, groene, gele, oranje heerlijke...
...ijsjes! Maar dan koekjes 
Gemaakt voor de koekjesketting, ze waren erg lekker!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rode, groene, gele, oranje heerlijke...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...ijsjes! Maar dan koekjes 
Gemaakt voor de koekjesketting, ze waren erg lekker!

Leuk!!!!
Wat zijn die leuk!!!!
Wat een mooie koekjes.Zonde om op te eten!
Prachtig. Heb je ook een recept van de koekjes??

Gaaf!!!!!!!!!!
heel leuk gedaan irene!!!.gif)
Jeetje, wat een leukerds!!
wat zijn ze leuk en wat zien ze er lekker uit !!
ze zien er weer super uit!!!!!!!!!!!
Net echt!
en het ziet er ook nog heerlijk uit... Wil ik toch ook echt nog een keer proberen!
Waaauw, wat een leukerds! Die ga ik zeker ook een keer proberen. Waar heb je ze mee gedecoreerd?
Die zijn echt helemaal leuk!!!
Jammie! zien er leuk uit! Volgens mij heb jij wel eens van die freubeldagen niet waar! ziet er echt leuk uit
Bedankt voor alle leuke reacties! 
Prachtig. Heb je ook een recept van de koekjes??
![]()
![]()
![]()
Ja hoor
je kan de Peggy Porschen koekjes gebruiken uit de recepten rubriek. Ik gebruik een beetje een variant daarop: 250gr boter, 200gr suiker, 350gr bloem en 1 ei.
Waaauw, wat een leukerds! Die ga ik zeker ook een keer proberen. Waar heb je ze mee gedecoreerd?
Met royal icing, deze keer heb ik de mix gebruikt (werkte heel goed). Normaal maak ik het eigenlijk altijd van eiwitpoeder en suikerbakkerspoeder.
Jammie! zien er leuk uit! Volgens mij heb jij wel eens van die freubeldagen niet waar! ziet er echt leuk uit
Klopt
ik heb een paar keer bij mij thuis een koekjesfreubel gehouden, wordt eigenlijk wel eens tijd voor een nieuwe!
zou misschien wel een keer willen komen, ik houd je topics in de gaten!
die zien er lekker uit, knap gedaan
die zijn leuk zeg! ik had voor de koekjesketting toevallig ook ijsjes gemaakt, maar die van jou zijn veel leuker!! 
ik wil ook weer een keer aan de freubel!!!
wauw, wat leuk! 
irene die zijn super!!
heb je het al voor elkaar om ze knapperig te houden?
ik wil ook gauw weer een keertje frobelen, maar het is al bijna vakantie... mijn kinderen zijn al vrij op 1 juli
en de schilders zijn nu bij mij aan de slag, dus ik kan ook niet echt weg op het moment.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rode, groene, gele, oranje heerlijke...