Onderwerp: Mijn trots met een link naar de how to...
Lieve mensen,
allereerst wil ik deze bruidstaart posten. Ik ben zo trots als een pauw!
Ik mocht voor mijn pachwork sis (stiefzusje) de bruidstaart maken voor haar grote dag! Geweldig maar ook extra spannend omdat ik deze dag ook zelf was uitgenodigd.
Tevens zat er een extra lading op omdat ik al sinds dec '10 in een intensief revalidatie traject zit (dit omdat ik al sinds 2007 een streptococcen bacterie in mijn bloed heb, waardoor ik meerdere malen kantje boord lag) en deze taart eigenlijk in samenwerking en in het kader van mijn reïntegratie kon maken.
Ik ben mijn ergotherapeute dan ook zeer dankbaar voor haar planning en haar vertrouwen in mij.
Anders had ik deze taart nooit gemaakt!
Maar goed we zijn hier niet om te l*lln maar om een taartje te posten.
With proud I prenounce (sorry het lijken wel de oscars maar ik ben ook echt heel blij met deze
)

Sorry voor de vele foto's maar ik kon niet kiezen. Het zijn mijn eigen foto's en die waren wederom weer eens niet zo mooi maar ik kon niet wachten met posten. Ik hoop in de toekomst nog betere te krijgen maar tja
je moet maar zo'n ei zijn om steeds maar je foto's niet of niet fatsoenlijk te maken...
Oh ja, het waren allemaal wortelcake taarten gevuld met een monchouicing (speciale wens van het bruidspaar, het was haar eigen recept dus nog persoonlijker, en ik moet zeggen echt een heerlijke cake!)
De sugarart, de basketbal in een hartvorm , het logo van de guitar van de bruidegom en de goudvis, gaven eigenlijk in een boetseerwerkje weer wie ze waren en wat ze verbond. Henk de goudvis was de trotse ringdrager
De tekst op de taart was een samenvatting van het refrein van hun liefdesliedje... Ik had er een zin van gemaakt en deze met de cricut cake uit gesneden (met heel veel dank aan Corina en Paul van Fligutaartjes!)
Ik weet dat deze topic eigenlijk niet voor how to's is bedoeld, maar toch wil ik gelijk even van de mogelijkheid gebruik maken om jullie de link door te geven van de HOW TO van bovenstaande taart (MY WAY
niets moet alles mag, is en blijft mijn motto)
Maar aangezien ik zo veel geleerd heb op dit prachtige forum maar nog nooit iets had terug gedaan vond ik het nu wel tijd worden!
http://www.tienxtaart.nl/34260530
(onder het kopje: how to's)
Veel bak en paartplezier iedereen en bedankt voor het kijken!