Re: theepot en nog meer theepotjes
wauw!
heel erg mooi!
ga toch dat groene boekje weer eens pakken
groetjes,
fifi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » theepot en nog meer theepotjes
wauw!
heel erg mooi!
ga toch dat groene boekje weer eens pakken
groetjes,
fifi
WAUW! Wat een prachtige taart zeg!!! Ontzettend mooi gedaan met zeer veel oog voor detail. Echt een topper!
Wat een prachtige taart!
Boetseer je met fondant of marsepein? Vind het er supermooi uitzien. Heb je een tip waar je het beste mee kunt boetseren? En of er bv ook nog versteviging door moet?
Heb al geprobeerd te boetseren met marsepein maar het wordt zo glimmend en lijkt beetje 'vettig', dat van jou ziet er zo supermooi uit!
Ben gewoon sprakeloos! Boetseerde je ook al met klei? Echt WOW!!!!
Ik gebruik fondant en om het te verstevigen een beetje tylose. Mijn voorkeur gaat uit naar de fondant van Bakels. Om eerlijk te zijn was het de eerste keer, misschien wel een gelukstreffer hahaha..
![]()
![]()
![]()
Wat ontzettendwaanzinnigschattigmooi gedaan!! Mag ik hem opslaan??
Lijkt me leuk voor mijn nichtje haar verjaardag! Groetjes Thea
Geen probleem hoor!
Prachtig! woorden schieten tekort!
Bestaat er een how-to van de theepot of zijn dit 2 halve afdrukken van je theepot thuis?
wat een oog voor detail!
Prachtig! woorden schieten tekort!
![]()
Bestaat er een how-to van de theepot of zijn dit 2 halve afdrukken van je theepot thuis?
![]()
wat een oog voor detail!
De theepot bestaat uit 2 blanda vormpjes gevuld met botercreme. Vervolgens heb ik de bal rondom bekleed met fondant. Voetje, dekseltje, tuitje en oor zijn gemaakt van fondant met een klein beetje tylose er door. Teapot cake googlen en je komt vanalles tegen 
Heel erg mooi, om stil van te worden... Ook ik sla hem op.
Claudia
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » theepot en nog meer theepotjes