1 Laatst bewerkt door maatje taartje (15-06-2011 10:16)

Onderwerp: ik had het beloofd, de prinsessentaart voor julia

maar durf hem eigenlijk liever niet te showen  :s
maar wil jullie best even laten lachen  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

de taart van het prinsessentaart topic;
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=148771

kwam gisteren plots een halve dag tekort
(mijn oudste was ziek en moest plots bloed laten prikken om te checken of ze geen ziekte van lyme heeft, wat natuurlijk niet om de deur is)

De foto maken was een ramp, een grotere ramp kunnen jullie je niet voorstellen, de taart ging namelijk plots zijn eigen weg   :think:
een normale goede foto maken was niet meer mogelijk, zullen we maar zeggen.

Probeer je eens iets, gaat alles mis
Vraag me niet wat er allemaal mis ging want,  :x  :x  :x  :x
Maar goed, heb het geprobeerd, en veeeel geleerd, vooral, dat ik nog niet klaar ben voor zulke taarten  :lol:  :lol:  :lol:
Gelukkig was deze voor huis tuin en keukengebruik,

Feedback, mag altijd

Maar ik zit nu even flink te balen (zachtkens uitgedrukt)
komt ie,
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GKZ3M7FB-D.jpg

cake my day

2

Re: ik had het beloofd, de prinsessentaart voor julia

.................. WAUW Ik weet zeker dat je kleine prinses zeeeeeeer tevreden zal zijn!!!  Wat een enorm gave taart!!!!!!!

Wat erg dat het mis ging tijdens het foto's maken!!! Ik kan me voorstellen dat je nog steeds daarvan baalt  :s

Gefelicteerd met je dochter en hopelijk is de oudste weer opgeknapt en kan ie lekker meefeesten.

Je taart is echt SUPER! Ik heb alleen al respect voor het feit dat je aan zo'n project durft te beginnen  :Y dus er valt wat mij betrefd niks te lachen hoor  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Wat mij betreft ook niet hoor, ben diep onder de indruk  :Y  zie er hele mooie elementen in zitten !!

Jammer dat hij zo scheef is gaan staan, maar evengoed petje af !!

4

wauw!!!! :thumb:  volgens mij is je prinsessentaart helemaal geweldig en is je klein meisje super blij. ik doe het je niet na

Groetjes Marleen

5

meid wat goed!!stoppen met balen hoor, kijk eens naar wat je hebt neergezet! en je dochter had de lat ook wel erg hoog gelegd zeg! jammer van het scheef staan, maar er zit zoveel moois in je taart!  :Y

6

Wow Super hoor! Ondanks dat ie een beetje op Pisa lijkt, vind ik hem geweldig!! :thumb: Heel erg knap!

groetjes véronique

7

Nou, ik vind dat je het heel knap hebt gedaan! :thumb:  Ziet er goed uit!

8

ik vind hem super!

Jeemig mens, wat is die mooi! Jammer dat je geen duidelijkere foto hebt kunnen maken want ik had me er graag nog wat nader aan vergaapt.

Life is what you bake it.

10

Wow, wat een kunstwerk ! Ok, hij staat niet recht, maar hij is er geen sikkepit minder gaaf om !!!

Groetjes, Conny

11

Nou ik vind het nogal wat! Jeetje wat een project! Ik vind het erg leuk geworden!
En ach, dat hij een beetje scheef is, maakt toch niet uit, vind het juist wel 'speels' staan!  :thumb:  Ik denk dat je dochter er wel heel erg blij mee is!!!

12 Laatst bewerkt door Carien (15-06-2011 13:08)

jaaaa, daar istie dan!

:think: ging de taart z'n (haar hoor ;) ) eigen weg??
ZIJ  ( :D ) is toch niet omgekukeld hoop ik??

Je bent ook wel een giga-uitdaging aangegaan hoor. Wat goed dat je er überhaupt aan begonnen bent en echt, wat een SUPERtaart :Y

Kan me voorstellen dat je baalt, want je wilde wat anders :s maar toch al m'n petjes af en een buiging tot op de grond :Y

Effe nuchter worden en goed kijken en je ziet dat je echt een kunstwerk gemaakt hebt :thumb:  :Y

ennnnn, nu wil ik alles weten :D  :Y : de maten, was het cake of biscuit (zal wel niet), hoe heb je gevuld, allemaal fondant, wat vond je dochter ervan enzenz ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

13

* raapt d'r kin van de grond*

Ongelofelijk wat gaaf!!!
Ik vond het al een belachelijk moeilijke opdracht van je dochter in je vorige topic, dus was al erg benieuwd naar het eindresultaat. En ik vind het echt supersupersuper! Scheef? Ach, lekker belangrijk! Petje af!

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

14

Wauw, prachtig!!! Enne, in Pisa zijn ze er jaloers op hoor, hun scheve toren is lang niet zo mooi :lol: !

Taarten - workshops - antiek en nog veel meer!
Kijk op http://www.vanrinske.nl

15

Ondanks dat ie zijn eigen weg is gegaan vind ik hem mooi gemaakt!

16

het verdient alleen al recept dat je er aan begonnen ben
een vrouw met ballen dus hahaha
petje af

17

Weet je ik zit al even de verschillende taarten en topics te bekijken en aan welke ik mijn 1000-ste bericht zou sturen  :lol:
Jouw prinsessentaart is mijn 1000ste berichtje helemaal waard.
Kan me voorstellen dat je een beetje baalt dat ie scheef is gaan zakken maar meid wat een beauty.
Echt een hele mooie taart met bijzondere elementen erin zeg, top!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

18

ik vind hem toch erg mooi geworden hoor. Ach en dat scheve hoort toch zeker zo. gewoon niet zeggen en lekker je taart bewonderen.
Niet balen ..... want hij is echt super!!!!!!!!

groetjes Anneliek

19

Hemeltjelief, wat een project, echt super dat je dit aangedurfd hebt. En ik vind het resultaat echt bijzonder knap hoor!

Ik hoop dat jouw prinsesje hem ook goedgekeurd heeft.   ;)

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

wat een lieve reacties, dank julliewel.
Dochterlief vond hem idd prachtig en heel erg lekker

cake my day

21

vind hem ook prachtig en jammer dat tie niet recht wilde blijven staan.
gr,

22

Hij is echt heel gaaf, jammer dat hij scheef is komen te staan, maar dat maakt hem niet minder mooi op hoor  :D 

Heb je een dowel in het midden gedaan? dat wil nog wel eens voorkomen dat hij schreef gaat hangen. maar soms kan je het niet voorkomen zeker niet als het zo warm is (bij mij dan).

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

Bianka schreef:

Hij is echt heel gaaf, jammer dat hij scheef is komen te staan, maar dat maakt hem niet minder mooi op hoor  :D 

Heb je een dowel in het midden gedaan? dat wil nog wel eens voorkomen dat hij schreef gaat hangen. maar soms kan je het niet voorkomen zeker niet als het zo warm is (bij mij dan).

Groetjes Bianka

ja, had ik gedaan, van beneden helemaal naar de bovenste taart, ik denk dat de vulling te zacht was
ach, ja. Heb veel geleerd, ga het nog wel een keer proberen, maar niet voor anderen  ;)

cake my day

24

Gaaf, een soort creatieve toren van Pisa ala barok, classy style. Super leuk!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

25

:think: hmmm mag ik even heel eerlijk zijn?? Ik vind jou taart eigenlijk veel mooier!! Vooral die tweede en derde laag. Jou taart heeft veel meer variatie! Jammer dat hij scheef is komen te staan,maar zoals mijn moeder altijd zei: "scheve dingetjes piesen ook"! Waar deze uitdrukking vandaan komt weet ik niet maar ik vond het als kind altijd erg leuk als ze dat zei! En ook ik zou wel willen weten waar je hem mee hebt gevuld. Nou niet meer balen hoor vanaf deze kant diep respect. Oh ja en wat een mooi onderbord heb je ervoor gebruikt echt top! Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!