1

Onderwerp: Roze Sweet 16 :-)

Eindelijk was het zo ver!! Ik mocht ook een sweet 16 taart maken!!
Helaas was het deze keer niet voor een meisje die van uitbundige dingen houd, maar het liever rustig hield op de taart.

Hopen dus dat ik ooit nog een uitbundige sweet sixteen taart mag gaan maken waar de kleuren van afschieten en de glitters je doen duizelen en de veren, bloemen, sterren etc. je om de oren vliegen!  :lol:
Want dat vind ik toch wel hele gave taarten om te zien!

Maar ja voor nu dus deze!! Welke ik toch ook wel leuk vind geworden in zijn eenvoud en kon ik gelijk mijn nieuwe mallen uitproberen :P

http://linseysbakery.nl/Photos/Taarten/sweet16_3.jpg

Feedback is meer dan welkom!!!

Live te life you love, love the life you live!!!
www.linseysbakery.nl

2

Re: Roze Sweet 16 :-)

mooi hoor! die cc/theepotjes zijn ook erg leuk erop

Groetjes Marleen

WAT een MOOIE taart! Ben jaloers hoor.....
Ik moet voor aankomende zaterdag ook een sweet 16 maken, en ik kan alleen maar hopen dat ie ongeveer net zo mooi wordt!

Ben pas 2 weken bezig met taarten maken, maar ik leg de lat altijd heel hoog voor mezelf. Als ik dit dan zie zakt me de moed wel een beetje in de schoenen want die van mij zal wel nooit zoo mooi worden.

En hij moet ook nog lactosevrij worden ook! Maar heb gelukkig al wat lactosevrije vullingen op de site gevonden. Had me zo bedacht om tussen de 1e laag een dun laagje pure chocolade te doen die ik laat uitharden. En daar bovenop lactosevrije aardbeienmousse. Tussen de 2e laag wil ik wat lactosevrije banketbakkersroom doen met een dun laagje lactosevrije slagroom. Afwerken met lactosevrije botercreme, en dan bekleden met fondant. Zou dat wat zijn denk je?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Annemiek

4

Ik vind het een  hele leuke strakke stapel geworden,heb je de naam zelf geschreven?

5

Mooi zeg !!

Groetjes, Conny

6

miek's cakes in a cup schreef:

WAT een MOOIE taart! Ben jaloers hoor.....
Ik moet voor aankomende zaterdag ook een sweet 16 maken, en ik kan alleen maar hopen dat ie ongeveer net zo mooi wordt!

Ben pas 2 weken bezig met taarten maken, maar ik leg de lat altijd heel hoog voor mezelf. Als ik dit dan zie zakt me de moed wel een beetje in de schoenen want die van mij zal wel nooit zoo mooi worden.

En hij moet ook nog lactosevrij worden ook! Maar heb gelukkig al wat lactosevrije vullingen op de site gevonden. Had me zo bedacht om tussen de 1e laag een dun laagje pure chocolade te doen die ik laat uitharden. En daar bovenop lactosevrije aardbeienmousse. Tussen de 2e laag wil ik wat lactosevrije banketbakkersroom doen met een dun laagje lactosevrije slagroom. Afwerken met lactosevrije botercreme, en dan bekleden met fondant. Zou dat wat zijn denk je?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Annemiek

Ik heb niet zoveel ervaring met lactose vrije taarten, maar mij loopt het water al in de mond als ik het alleen al lees, dus ik denk dat het wel wat is ja  :Y  ik ben benieuwd hoe je taart eruit komt te zien! Post je hem wel ff???  :Y en bedankt voor je leuke reactie!!  :P

www.linseysbakery.nl

7

daan69 schreef:

Ik vind het een  hele leuke strakke stapel geworden,heb je de naam zelf geschreven?

Ja die naam heb ik zelf geschreven met zo een foodwriters pen... Ik had geen zin in ruzie met mijn tappit letters die dag haha!!  :lol:

www.linseysbakery.nl

8

Wat een mooie taart! Super netjes uitgevoerd, erg leuke kleurtjes. Helemaal  :thumb:

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

9

Leuke taart!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

10

ik vind hem erg mooi ik zou alleen in de bloemen wel een kern maken maar dat is mijn mening

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

11

taartschuur schreef:

ik vind hem erg mooi ik zou alleen in de bloemen wel een kern maken maar dat is mijn mening

Daar dacht ik inderdaad ook aan toen ik de foto terug zag!
Misschien had ik er 3 zilveren pilletjes in moeten doen dat spreekt net ff wat meer idd! ThnX voor de feedback!

www.linseysbakery.nl

12

Ik vind hem prachtig! Die cupcakes en theepotjes aan de zijkant zijn schattig, je strik is prachtig en ik vind de combi met dat roze ruitje echt Sweet.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

13

Cute hoor :)

Wrrrr

Hoi Linseyy.

Ik heb mijn lactosevrije sweet 16 taart af, en heb hem gepost. Ben benieuwd wat je ervan vindt!

15

Mooi hoor!