Re: Non stick board
Ik heb de kleine groene en kan ook niet meer zonder. Ik vind de kleine makkelijker dan de grote omdat ik hem overal neer kan leggen. Voor de grote moet ik meer plaats maken en hebben.
Uitrollen doe ik wel op de Ikeamat.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Non stick board
Ik heb de kleine groene en kan ook niet meer zonder. Ik vind de kleine makkelijker dan de grote omdat ik hem overal neer kan leggen. Voor de grote moet ik meer plaats maken en hebben.
Ik heb de 30x25. Een perfect maatje voor decoratie.
Om fondant uit te rollen voor een taart, gebruik ik de buromat van Ikea. Daar ben ik ook super de super blij mee!
Sannn,
Kieper jij die mat dan om op de taart en pel je de fondant er dan af? Tot nu toe heb ik dat eigenlijk nog niet gedaan met mijn taarten. Ik rol uit op tafelzeil dat ik om een heel groot stuk mdf heb gespannen, en die gooi je niet zomaar even over de taart
Als ik mijn fondant heb uitgerolt, rol ik mijn fondant altijd over mijn rolstok heen. Ik heb nog nooit een mat omgekiept.
Heb je de 25x17?? Ik twijfel echt welke maat ik zal nemen of deze of die 30x25
eventueel nog aan te vullen door een anti slipmatje eronder te leggen (ook bij action of blokker voor een euro o.i.d.)
Is dat een snijplank?? Plakt deze niet dan?
lune schreef:eventueel nog aan te vullen door een anti slipmatje eronder te leggen (ook bij action of blokker voor een euro o.i.d.)
Dat is een mat om papier/kaarten op te maken...
Ik snij er dagelijks op en je krijgt er geen krasje in, plakt ook niet..
Nog minder als de bureau mat van ikea.
TLVermeulen schreef:lune schreef:eventueel nog aan te vullen door een anti slipmatje eronder te leggen (ook bij action of blokker voor een euro o.i.d.)
Dat is een mat om papier/kaarten op te maken...
Ik snij er dagelijks op en je krijgt er geen krasje in, plakt ook niet..
Nog minder als de bureau mat van ikea.
Okee, ben er morgen toch in de buurt ga ik even kijken
Die snijmat (meerdere zelfs ), heb ik ook. Deze zijn weer fijn, om op te snijden, want op de dure non-stick boards wil ik liever geen krassen! De snijmatten zijn het geld meer dan waard.
Ze hebben verschillende?? Hoe bedoel je snijden? Je gebruikt het toch om voornamelijk dingen uit te steken??
Ze hebben verschillende?? Hoe bedoel je snijden? Je gebruikt het toch om voornamelijk dingen uit te steken??
Bijv. Lintenroller, puzzelplaatje (afhankelijk van tooltje) en iknvind 'm ideaal om uitgestoken spulletjes op weg te leggen....
TLVermeulen schreef:Ze hebben verschillende?? Hoe bedoel je snijden? Je gebruikt het toch om voornamelijk dingen uit te steken??
Bijv. Lintenroller, puzzelplaatje (afhankelijk van tooltje) en iknvind 'm ideaal om uitgestoken spulletjes op weg te leggen....
die leg ik dan weer op mijn nonstick board
(die past namelijk in de magnetron, om dingen weg te zetten zonder dat er kindervingertjes aanzitten
)
TLVermeulen schreef:Ze hebben verschillende?? Hoe bedoel je snijden? Je gebruikt het toch om voornamelijk dingen uit te steken??
Ik snap hem Ligt het bij de knutselspullen?? Ik ga in iedergeval even kijken of het wat is
anders haal ik donderdag die andere
Jol321 schreef:TLVermeulen schreef:Ze hebben verschillende?? Hoe bedoel je snijden? Je gebruikt het toch om voornamelijk dingen uit te steken??
![]()
![]()
(die past namelijk in de magnetron, om dingen weg te zetten zonder dat er kindervingertjes aanzitten![]()
)
Duur board om alleen in de magnetron te zetten met spulletjes
Jol321 schreef:TLVermeulen schreef:Ze hebben verschillende?? Hoe bedoel je snijden? Je gebruikt het toch om voornamelijk dingen uit te steken??
Ik snap hem
Ligt het bij de knutselspullen?? Ik ga in iedergeval even kijken of het wat is
anders haal ik donderdag die andere
hier zoek je dan naar (idd bij de knutsel en kaartenspulletjes)
lune schreef:Jol321 schreef:Bijv. Lintenroller, puzzelplaatje (afhankelijk van tooltje) en iknvind 'm ideaal om uitgestoken spulletjes op weg te leggen....
![]()
![]()
(die past namelijk in de magnetron, om dingen weg te zetten zonder dat er kindervingertjes aanzitten![]()
)
Je moet eens weten wat ik in mijn bak: Ik moet het hebben, ik heb het nog nooit gebruikt maar ik vertik het om het te verkopen want ooit ga ik het wel gebruiken bakje ligt
TLVermeulen schreef:lune schreef:die leg ik dan weer op mijn nonstick board
![]()
![]()
)
Je moet eens weten wat ik in mijn bak: Ik moet het hebben, ik heb het nog nooit gebruikt maar ik vertik het om het te verkopen want ooit ga ik het wel gebruiken bakje ligt
![]()
![]()
![]()
Hoe herkenbaar Lune!!! Ik wil niet weten wat ik allemaal voor de heb heb gekocht, maar nog niet heb gebruikt....Whahahahaha, ach ja net als jou zal ik het misschien ooit gaan gebruiken
Dat valt bij mij nu gelukkig nog mee maar ben dan ook pas sinds oktober hiermee bezig!! Maar ik denk dat ik over een tijdje ook wel zo'n bak kan gaan maken
!!
Wie weet waar die grote boards in het wit te krijgen zijn?! Ik zie ze hier in de shop alleen in t groen (en die wil ikke nie )
Wie weet waar die grote boards in het wit te krijgen zijn?! Ik zie ze hier in de shop alleen in t groen (en die wil ikke nie
)
Ik heb de witte tot nu toe alleen in de maat 30x25 gevonden.
Wie weet waar die grote boards in het wit te krijgen zijn?! Ik zie ze hier in de shop alleen in t groen (en die wil ikke nie
)
Deze staat/stond op de website van orchardproducts.Co.uk, daar heb ik er 2 besteld. De groene weliswaar maar wit hadden ze ook. Ik heb net gebeld waar het blijft (bedrijf is van suikeratelier) maar er is nog steeds een probleem met het maken en leveren van die dingen dus het gaat nog even duren.
)
Even nieuwsgierig: waarom is de witte beter? ( Ik heb nl de groene en die is geweldig )
)
Ik zeg B. vast en zeker
Kadohke schreef:Wie weet waar die grote boards in het wit te krijgen zijn?! Ik zie ze hier in de shop alleen in t groen (en die wil ikke nie
)
Even nieuwsgierig: waarom is de witte beter? ( Ik heb nl de groene en die is geweldig
)
En tegen mij zei de mevouw uit Engeland dat groen makkelijker is. Je werkt nl vaker met wit en dat zie je dan weer niet op het witte board en de kans dat je dezelfde kleur groen gebruikt is wel heel klein.
Verder zit er absoluut geen verschil in zei ze.
Vandaag even bij de action wezen kijken en 1 zo'n matje gekocht, is het proberen altijd waard vind ik maar vond het toch maar niks (toch bedankt voor de tip
) Morgen maar even kijken voor het echt non-stick board
Denk dat het de groene wordt 30x25!
Vandaag even bij de action wezen kijken en 1 zo'n matje gekocht, is het proberen altijd waard vind ik maar vond het toch maar niks
(toch bedankt voor de tip
) Morgen maar even kijken voor het echt non-stick board
Denk dat het de groene wordt 30x25!
Ik heb gebeld met suikeratelier en hopelijk heb ik er morgen in ieder geval al 1.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Non stick board