Onderwerp: Even voorstellen dan maar.........

Hoi hoi,

Ik ben Annemiek, 32 jaar, en ik ben nieuw hier. (hihi klinkt zo lekker cliche!)
Ik ben sinds 2 weken (!) bezig met mijn nieuwe ding, taarten bakken en bekleden.
Ik vind het echt super leuk! Maar ben zo onzeker als het maar zijn kan! Ik heb op de site al enkele vragen geplaatst, en ook antwoord gekregen. Wat fijn is dat zeg! Iedereen bedankt daarvoor!

En nu heb ik weer een vraagje (niet gaan lachen hoor!); Waar worden in vredesnaam dummy's voor gebruikt??!!

Nou, jullie zullen nog wel van me gaan horen denk ik.... :/

Groetjes vanuit Limburg!!

Annemiek

2

Re: Even voorstellen dan maar.........

Welkom hier op dit forum!

Dummies worden gebruikt om bijv. te oefenen of om te showen bij een beurs of gewoon om een mooie taart lang te kunnen laten staan.
Hopelijk heb je wat aan dit antwoord.

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

Bedankt voor je antwoord Iris!

4

hoi hoi,

ben ook nieuw en eerlijk gezegd begrijp ik die dummies niet.
waarom oefenen met fondant/marsepein op een dummy, kun je dan niet net zo goed kleien? fimo ofzo? Is anders toch zonde van dat eten...

Henriette

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

5

@Henriette, Persoonlijk gebruik ik dummies niet voor oefenen, maar als je niet altijd een taart wilt opeten dan is een dummie wel handig.
Ik heb zelf nog nooit met fimo-klei gewerkt, maar stel me voor dat het toch enigszins anders werkt dan marsepein of fondant.

groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo