1

Onderwerp: Het meisje met een traan...

....omdat ze gevallen is met haar korfje eitjes ...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6EMUPQQ8.jpg  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

2

Re: Het meisje met een traan...

wauw..............wat prachtig... !!

Groetjes, Conny

3

Ach, wat een scheetje!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Ze is wel heel schattig! :thumb:

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

5

Geweldig   :D

*zucht* zou ik ook wel willen leren.

6

wat een schatje en wat leuk weer wat van je te zien/horen... miste je al even, maar dat kan ook aan mij liggen. zit iets minder online per dag de laatste weken ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

kwebbeltje schreef:

wat een schatje en wat leuk weer wat van je te zien/horen... miste je al even, maar dat kan ook aan mij liggen. zit iets minder online per dag de laatste weken ;)

Neen het klopt ik post bijna niets  :nooo
Ik deed dit als hobby en een 2-tal maanden geleden heeft iemand die wenst onbekend te blijven me overgeschreven aan de belastingen en me zo de hobby van mijn leven afgenomen  :(

8

prachtig!

9

nicole th schreef:
kwebbeltje schreef:

Neen het klopt ik post bijna niets  :nooo
Ik deed dit als hobby en een 2-tal maanden geleden heeft iemand die wenst onbekend te blijven me overgeschreven aan de belastingen en me zo de hobby van mijn leven afgenomen  :(

Pfff nicole... dat meen je niet  :grr:  :grr:  :grr:
Ik miste je ook al... hoop toch dat we zo nu en dan wat plaatjes van je te zien krijgen???

10

das wel heel gemeen zeg!!! grrrrrrr zal je die mensen niet! een schrale troost is wel dat die persoon je als een bedreiging ziet en waarschijnlijk ook jaloers is anders doe je zoiets niet lijkt mij....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

11

O, wat erg voor je Nicole.... je moet absoluut niet stoppen met deze hobby hoor, dit is ook weer een schitterende creatie van je!

Groetjes,
Marianne

12

mhkriekaard schreef:

O, wat erg voor je Nicole.... je moet absoluut niet stoppen met deze hobby hoor, dit is ook weer een schitterende creatie van je!

In Belgie mag je dit niet uitoefenen als hobby  :nooo
Wij zijn echt een apenland ... de belasting zou zich beter bezig houden met de grote vis en niet met ons die zo graag een hobby willen doen en dat voor en appel en een ei!!! :s

13

verdorie wat erg! ook een beetje voor mij als ik egoistisch mag reageren.... ik haal zo veel inspiratie uit jouw creaties!
Toch een beetje blij dat ik in nederland woon dan pffff

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

Schitterend zeg, wat is dat mooi.

15

Nicole, wat erg voor je. En dan zijn ze ook nog zo laf om zich niet bekend te maken.

Je meisje is prachtig.

Groetjes Annick

16

??? je mag dit toch ook doen als hobby? Tenzij de belastingdienst kan aan tonen dat je heel veel winst maakt  :rolleyes:
Raar hoor? En heel gemeen van die persoon om te melden! :(

17

Party-treats schreef:

??? je mag dit toch ook doen als hobby? Tenzij de belastingdienst kan aan tonen dat je heel veel winst maakt  :rolleyes:

neen hoor in Belgie niet  :nooo
Ik heb zelfs gevraagd of ik het mocht doen als ik alleen de onkosten vroeg en kreeg als antwoord dat ik niemand een gunst mocht bewijzen!!!!!!!!!!!
Ik heb geantwoord dat als we mekaar meer gunsten zouden bewijzen we in een veel mooiere wereld zouden leven

18

Wat prachtig!!

(En wat een naar verhaal las ik later.... )

19

Met 1 woord Nicole

PRACHTIG

Groetjes Madhuri

Hoi Nicole!
Wat een prachtig meisje heb je gemaakt!!écht heel mooi!! :Y  :Y

Al heb je me wel wat bang gemaakt met je verhaal,woon zelf ook in België,mag je dan zelf als hobby geen taart meer maken voor vrienden en familie?En dan direct controle van de belastingen?Heb je dan ook een boete gekregen?!Verschrikkelijk dat iemand een ander niks gunt,wat een jaloersheid!! :nooo  :nooo

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

21

Oh Nicole, wat vreselijk zeg  :x Zoals Brenda zegt, een schrale troost, maar je was vast een te goede concurrent  :s Hopelijk blijf je je kunstwerkjes wel nog posten, want ook deze is weer werkelijk een plaatje  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

22

Bah wat een naar verhaal!!!! Maar je meisje is echt geweldig, zoooo moooiiiii!!!!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

23

Zooo mooi weer! :thumb:

Wat vervelend en je hebt gelijk als je zegt dat we in een beter wereld zouden leven als we elkaar vaak een gunst zouden verlenen. Misschien is die hele onverzettelijke instelling van de belgische overheid wel het hele probleem van Belgie, maar ja wie ben ik hier in het hoge noorden :x

Kun je niet iets doen vlak over de nederlandse grens? O-)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

24

aubainmarietje schreef:

Hoi Nicole!
Wat een prachtig meisje heb je gemaakt!!écht heel mooi!! :Y  :Y

Al heb je me wel wat bang gemaakt met je verhaal,woon zelf ook in België,mag je dan zelf als hobby geen taart meer maken voor vrienden en familie?En dan direct controle van de belastingen?Heb je dan ook een boete gekregen?!Verschrikkelijk dat iemand een ander niks gunt,wat een jaloersheid!! :nooo  :nooo

Als je in belgie woont weet je hoe moeilijk dat ze over alles doen hé met hun hele wetten en regeltjes...boete dat zal ik moeten afwachten...ik hoop dat het bij een waarschuwing blijft  :/

25

nicole th schreef:
Party-treats schreef:

neen hoor in Belgie niet  :nooo
Ik heb zelfs gevraagd of ik het mocht doen als ik alleen de onkosten vroeg en kreeg als antwoord dat ik niemand een gunst mocht bewijzen!!!!!!!!!!!
Ik heb geantwoord dat als we mekaar meer gunsten zouden bewijzen we in een veel mooiere wereld zouden leven

Dat heb je heel goed gezegd! Belachelijk niemand een gunst mogen bewijzen! Wel blijven hobbyen hoor.

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!