1

Onderwerp: Mijn eerste tas

Voor mijn nichtje haar 13e verjaardag. Ze wilde een Hello Kitty taart maar ik heb er een tas van gemaakt omdat ik dat gezien haar leeftijd nét effe wat cooler vindt + ik kon meteen een tas proberen.

Met dank aan de voorbeelden en how-to's van hier  :)  ;)

Het is een stroopwafel taartje gevuld met Vanille BC

http://i286.photobucket.com/albums/ll110/mamavanJaycee/DSC01800.jpg

http://i286.photobucket.com/albums/ll110/mamavanJaycee/DSC01788.jpg

Bedankt voor het kijken en feedback is welkom

2

Re: Mijn eerste tas

Wauw, wat is ie goed geluk!!! Mooi strak! :thumb:  Wil zelf ook graag een tas maken... ik wacht op een gelegenheid :rolleyes:

Lieve groetjes!!
Kim

3

Re: Mijn eerste tas

wat een leuke tas,vooral met die makeup erbij,heel leuk gemaakt

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

4

Re: Mijn eerste tas

ik vind 'm geweldig!
Maar volgend mij hoort hij wel bij 3D, dus ik meld je even ;)

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

5

Re: Mijn eerste tas

Tnx Miriam.

Gave tas  :thumb:  :thumb:

[MOVE] --> 3D

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: Mijn eerste tas

Hoe krijg je dat zwarte onder de hello koiit plaat zo mooi? Eeerst een iets grotere zwarte laag en dan pas de echte hello kitty?

Re: Mijn eerste tas

rosainlove schreef:

Hoe krijg je dat zwarte onder de hello koiit plaat zo mooi? Eeerst een iets grotere zwarte laag en dan pas de echte hello kitty?

Nee dat is een zwarte rand die ik maak met de sugar craft gun en dan plak je eromheen voor dat ik hem op de taart plak  ;)

Re: Mijn eerste tas

rosainlove schreef:

Hoe krijg je dat zwarte onder de hello koiit plaat zo mooi? Eeerst een iets grotere zwarte laag en dan pas de echte hello kitty?

Nee dat is een zwarte rand die ik maak met de sugar craft gun en dan plak je eromheen voor dat ik hem op de taart plak  ;)

9

Re: Mijn eerste tas

Wauw, gaaf zeg. Ik heb van de week ook mijn eerste tas gemaakt (staat ook hier ergens) maar ik vond de rits erg moeilijk te maken. bij jou is ie echt super gelukt!

10

Re: Mijn eerste tas

Risje80 schreef:

Wauw, gaaf zeg. Ik heb van de week ook mijn eerste tas gemaakt (staat ook hier ergens) maar ik vond de rits erg moeilijk te maken. bij jou is ie echt super gelukt!

IK heb de rits gemaakt via de how to hier op leukste taarten  ;)  Heeeeel eenvoudig ;)

11

Re: Mijn eerste tas

Wauw wat een gave tas !! vooral met de makeup ernaast.. Die moet ik zeker ook een keertje proberen.. al weet ik niet of hij mij zo mooi zal gaan lukken.... :)