Onderwerp: Bakspray
Help mijn bakspray is op. Waar vetten jullie de bakblikken mee in???
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakspray
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Help mijn bakspray is op. Waar vetten jullie de bakblikken mee in???
Groetjes
bakboter en een beetje bloem
Je kan ook gewoon gesmolten boter gebruiken om in te vetten en daarna bebloemen met bloem dus
ik doe ook altijd boter en bloem, maar mijn tante doet altijd ipv bloem paneermeel. dan krijg je een lekker krokant korstje, maar dat heeft alleen nut als je hem niet gaat inpakken anders gaat de krokantheid er toch vanaf
alleen maar bakboter, vloeibare en dan smeren met keukenrol, werkt perfect!
Ik heb je even gemeld, want blijkbaar heb je deze vraag twee keer gepost.
Pan ease of pan release. Werkt als een speer
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=59335
Pan ease of pan release. Werkt als een speer
![]()
![]()
Heel erg bedankt. Ik ga dit zeker proberen maar ehhh, wat is vlinderstuk van je mixer?? Is dat waar je normaal ook de biscuitmix mee mixt?
Ik heb alleen een handmixertje, dus ik heb het gewoon daarmee gedaan. Dat werkt . Ik moet eerlijk bekennen, dat ik het aanvankelijk via een andere site had gevonden
, maar daarop werd ook verwezen naar dit forum als bron van het recept, vandaar dat ik de link op dit forum ook even heb opgezocht.
SweetTooth schreef:Pan ease of pan release. Werkt als een speer
![]()
![]()
Heel erg bedankt. Ik ga dit zeker proberen maar ehhh, wat is vlinderstuk van je mixer?? Is dat waar je normaal ook de biscuitmix mee mixt?
nee het ding waar je normaal botercreme mee mixt, die witte en dan niet de deeghaak
Ik heb je 2 topics samengevoegd.
Ik heb je 2 topics samengevoegd.
Haha, bedankt. Ging inderdaad per ongeluk 2x oops
En weer. Dat zijn van die zelfklikkende muizen, heb ik altijd last van bij webshops.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakspray