Onderwerp: Oh nee!!! hellluupp... :(
ik ben bezig met een taartje van een goede kennis..
ik heb een 30 cm en 20 cm.
Gevuld met botercreme en daarop mandarijnpartjes (die uit blik)
Nu gebeurde t net met het smootheren van de 30 cm dat ik iets te stevig bezig was en er liep sap uit.. Dus van de mandarijntjes.. (heb ze uitgelekt maar blijkbaar dus niet goed genoeg)..
snel het sap opgedept en ook de marsepein gedept voordat ie weg zou smelten.. snel de taart op ze kop en geprobeerd met nog wat botercreme het scheurtje te dichten (een snijlaag).. en een klein beetje de natte biscuit stukje afgesneden aan de onderkant vd taart..
Hij staat nu weer in de koeling dat de bc kan harden.
tot nu toe geen natte plek gezien..
Nu heb ik m gestut met rietjes.. meestal doe ik kitkats wat best goed gaat maar nu met die vochtige mandarijntjes durfde ik dit niet aan!..
Ik ben DOM vergeten om de biscuit (die bovenop de mandarijntjes ligt) licht met BC in te smeren.. de mandarijntjes zelf liggen op een laag bc-mix.
Omdat ik net dus een stukje aan de onderkant moest wegsnijden omdat de taart "lekte ".. Het was dus een sponsig nat stukje.. Ben ik zooooo bang dat de biscuitlaag (die dus bovenop de mandarijntjes) ook zo nat zal zijn
Oh jeeej.. waarom kan ik niet in de taart kijken of alles nog goed is
Oh ben zo geschrokken.. zit gewoon een beetje te shaken.. :S
en nu aan t stressen of het daarbinnen nou wel allemaal goed zit!
Tips adviezen suggesties wat kan ik doen.. Is het goed zo of is het toch erg foute boel???
HEELUUUPPPPP!