1 Laatst bewerkt door Tamtaartje (13-06-2011 18:28)

Onderwerp: Non stick board

Hoi iedereen,

Hoop dat ik hier goed sta, wist niet waar ik hem anders neer moest zetten. Ik lees dat een hoop mensen een non stick board gebruiken om bijvoorbeeld bloemen en letters te maken. Nou kom ik op internet 2 verschillende tegen een siliconen werkblad of een hard plastic. Welke is het beste? Of maakt het niks uit?

Bedankt alvast!

2

Re: Non stick board

Iemand een idee? Sorry maar wil de spullen graag bestellen! :-)

3

Ik heb de groene hard kunstof, en vind hem helemaal geweldig :Y

4

sill schreef:

Ik heb de groene hard kunstof, en vind hem helemaal geweldig :Y

Ik ook  :Y

Groet, Jolanda

5

Ik ook de harde groene: had ik veeeeeel eerder moeten doen, echt een van m'n beste investeringen!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6 Laatst bewerkt door Tamtaartje (13-06-2011 18:53)

Die harde groene vind je ook het meeste op internet, maar kwam ook ineens die siliconen tegen.. Dus dacht stel de vraag toch maar even, denk dat ik toch ook maar gewoon voor die groene kunstof ga :p! Ik moet binnekort veel rozen en bloementjes maken dus daarom wil ik hem ook snel bestellen! :)

7

Wat is het precies voor board, en wat doe je ermee dan?

je rolt er je fondant of marsepein er op uit en het blijft niet plakken

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

Ik vind het board SUPER  :Y Zou niet meer zonder kunnen/willen  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

10

Ik had hem twee jaar eerder moeten bestellen !!!

11

Ik zeg.....die groene  :Y  :Y

12 Laatst bewerkt door annick67 (13-06-2011 22:24)

Oeps, 2 keer... :o

13

Ook ik werk met die (grote) groene, wat een súperding..... :)

14 Laatst bewerkt door Tamtaartje (14-06-2011 08:46)

ik ben er wel uit :P het wordt de GROENE (of een witte)  :D :D, alleen nou de maat nog kiezen  :/

15

Ik zou voor de grote gaan (60x50cm), heb ik ook en zo heb je in elk geval lekker veel werkruimte! Anders zit je zo te prutsen met ruimte....  :s

16

Ja dat zeker :p maar vind ze toch wel aardig dus  :(

17

Ze zijn duur, daarom koos ik ook voor een kleine, alleen maar om voor decoratie te gebruiken. Voor de rest volstaat mijn tafelzeil, maar toen ik de grote mocht gebruiken van Taart en decoratie tijdens de wedstrijd van Zoet en zo, was ik om: nu ook de grote in huis, dus uiteindelijk meer geld kwijt  ;)

Groet, Jolanda

18

Ik heb de 30x25. Een perfect maatje voor decoratie.

Om fondant uit te rollen voor een taart, gebruik ik de buromat van Ikea. Daar ben ik ook super de super blij mee!

Groetjes San

19

Ik denk inderdaad ook dat ik voor de 30x25 ga! Ik heb namelijk ook die mat van ikea en daar kan ik voorlopig ook even mee vooruit :P En anders moet ik nog zolang wachten :P Heb de laatste tijd al zoveel uitgegeven!!  O-)

20

Gelijk heb je hoor.

Ik vind de Ikea mat super, dus ik vond het overbodig om zo veel geld uit te geven voor een non stick board. Tijdens mijn PME cursussen heb ik heel veel plezier gehad van het formaat 30x25. Het is niet zo dat ik niet zonder kan, want eerlijk gezegd pak ik sneller de Ikea mat dan dat ik mijn non stick board pak.

Groetjes San

21

ik heb ook een kleintje en ik gebruik m nooit, ik gebruik altijd zo'n groene snijmat om mijn decoraties op te maken

Alles goed???? nee 3 fout

22

Ik gebruik voor de deco altijd een groene snijmat van de action.. zonder die zou ik niet kunnen ;)

23

Joyce84 schreef:

Ik gebruik voor de deco altijd een groene snijmat van de action.. zonder die zou ik niet kunnen ;)

Is dat een harde? Of echt een matje??

24

Een harde (ik heb m ook) met van die ruitjes erop voor 1,59 als ik het goed heb

25

eventueel nog aan te vullen door een anti slipmatje eronder te leggen (ook bij action of blokker voor een euro o.i.d.)