1

Onderwerp: bekleden

Ik ga voor het eerst een taart maken voor mijn dochter die 16 wordt. Kan iemand mij helpen aan: welke vulling het lekkerst is en hoe ik hem het best kan bekleden. Heb gehoord met rolfondant maar hoe krijg ik dan de juiste kleur? :rolleyes:

Groetjes,

2

Re: bekleden

Vulling is natuurlijk heel persoonlijk: voor je eerste taart zou je banketbakkersroom en een lekkere jam kunnen gebruiken  ;)

Bekleden kan o.a. met fondant of marsepein. Deze kan je zelf kleuren: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/13/H … kleuren?+/ of al voorgekleurd kopen..............

Succes met je 1e!

3 Laatst bewerkt door Kaatje2106 (13-06-2011 21:30)

Karin09 schreef:

Vulling is natuurlijk heel persoonlijk: voor je eerste taart zou je banketbakkersroom en een lekkere jam kunnen gebruiken  ;)

Bekleden kan o.a. met fondant of marsepein. Deze kan je zelf kleuren: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/13/H … kleuren?+/ of al voorgekleurd kopen..............

Succes met je 1e!

4

Dank je wel, heb je misschien ook een tip voor kleurstof in de kleur fel rose?

groetjes

5

electric pink van americolors is enorm roze maar op voorgekleurde witte fondant werkt dat helaas niet...

en als je jam met room doet moet ie wel in de koeling

Hallo
Voor het eerst zelf fondant gemaakt, maar ik heb het idee dat de fondant iets te droog is, kan ik dit met bijv een heel klein beetje water oplossen?

7

Kaatje, informeer eens bij de winkel waar je je spullen gaat kopen; electric pink is echt lekker knalroze :Y

Hoi Gerrie, welkom hier.
Je begint over iets heel anders, dan kun je het beste een nieuw topic openen, dan krijg je meer reacties ;) 
Wanneer je op Indez klikt (bovenaan) en dan een rubriek klikt, zie je rechtsboven 'nieuw onderwerp' staan. Daarop klikken en je maakt je eiegen bericht.
Succes :thumb:

(en nee, ik heb geen antwoord op je vraag)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl