1

Onderwerp: vossen op de schoutesteeg

Door tijdgebrek is de taart helaas niet geworden zoals de bedoeling was  :( ..
Alle 2 de kleintjes waren ziek, de een waterpokken en flinke buikgriep, de ander dezelfde buikgriep en 2 kiezen en 1 tand die tegelijk door kwamen  :x .
Dussss, de kalkoen die ik in mijn hoofd had als topper die in z'n kont gebeten werd door een vos , die kwam er niet  :D .
( de taart is voor mijn man en hier zijn de vossen zeer actief zullen we maar zeggen  :mad: )

Dit is het uiteindelijk geworden  :o :
http://94.100.114.100/1331300001-1331350000/1331305101-1331305200/1331305199_5_reb6.jpeg

2

Re: vossen op de schoutesteeg

erg leuk taartje

Ondanks dat t misshcien niet is wat je dacht vind ik het ene leuk taartje hoor!
Mooi zo met die kleuren, de oranje vossen vallen echt op!

Beterschap met de kids.

4

mooie vosjes heb je gemaakt hoor! en dat stapelen lukt je toch best?

Groetjes, Dorothea.

5

:D en  :(
heel leuke en mooie taart :thumb: , maar ik kijk er toch een beetje dubbel naar :s  de vossen hebben hier 3 kalkoenhennen weggehaald dit voorjaar dus idd :x  :(  :mad:  :x

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Bedankt voor jullie reacties  :) .

Wij hebben hier ook heel veel last van vossen... Vorig jaar hebben ze hier de hele wei uitgemoord. 2 koppels roodhalsganzen, 10 kippen en hun jongen, stuk of 10 kalkoenen en zo kan ik nog wel even doorgaan...
En pas ook weer 3 kalkoenhennen... Duss we houden niet veel over hier  :s .. Vandaar dat ik een taart met een knipoog wilde maken.
De vosjes wilde ik maken naar een voorbeeld van planet cake, maar dat was toch echt te hoog gegrepen ( ze gebruiken daar ook veel airbrush). Dus nu de vosjes uit het mooie boek van wendy gemaakt. Supergoede beschrijvingen dus toen lukte het wel!