Onderwerp: Stapels taarten
Ik show nooit, maar moest het toch maar eens doen.

Groetjes,
Gabriële
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapels taarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik show nooit, maar moest het toch maar eens doen.

Groetjes,
Gabriële
Nou als alles van dit niveau is, moe je dat zeker vaker doen : posten. Zijn toch de moeite om te delen.
Prachtig !
Mooi hoor, vooral die witte taart! 
Ja, je moet zeker vaker showen
En dan nog even een klein verhaaltje er bij.....waar je hem voor gemaakt hebt, wat de vulling was
Ziet er goed uit 
Super knappe taartjes, zeker meer van dat posten hoor !
Groetjes Peggy
Mooi hoor, idd vaker posten!
Groetjes Iris
Oké, speciaal voor Makatralsy:
Taart nummer 1: Communietaart die helemaal in het wit moest met een paard. De vulling is in 1 taart veel slagroom en perziken, de tweede laag is tobleronemousse en aardbeienjam.
Taart nummer 2: Communietaart voor een taartenfeestje, de kindjes moesten zelf taartjes gaan versieren en mama had zelf kartonnen taarten gemaakt als versiering. De taart moest een echt eyecatcher worden. Is denk ik wel gelukt, de vullingen zijn in de onderste laag 2x mokkacreme, in de middelste een laag aardbeien en botercrememix, en de bovenste weer mokkacreme.
En natuurlijk bedankt voor jullie reacties.
ja hoor vaker showen, want wat een mooie taarten
en idd de vullingen en een verhaaltje erbij zetten
is gewoon errug leuk om te weten (en handig
)
Oké, speciaal voor Makatralsy:
Taart nummer 1: Communietaart die helemaal in het wit moest met een paard. De vulling is in 1 taart veel slagroom en perziken, de tweede laag is tobleronemousse en aardbeienjam.
Taart nummer 2: Communietaart voor een taartenfeestje, de kindjes moesten zelf taartjes gaan versieren en mama had zelf kartonnen taarten gemaakt als versiering. De taart moest een echt eyecatcher worden. Is denk ik wel gelukt, de vullingen zijn in de onderste laag 2x mokkacreme, in de middelste een laag aardbeien en botercrememix, en de bovenste weer mokkacreme.
En natuurlijk bedankt voor jullie reacties.
Daank uuch 
Prachtig zijn ze!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapels taarten