Onderwerp: comunietaart

is een beetje groot, maar ook weer niet 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » comunietaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

is een beetje groot, maar ook weer niet 
Mooi hoor, die vlinders zijn gaaf! 
Hebben jullie dat nu nooit? Misschien doordat ik niet Rooms Katholiek ben opgevoed, maar als ik zo'n kruis zie, en je ziet ze vaak op communie taarten, denk ik meteen aan een sterfgeval.
Niet negatief bedoeld hoor, de taart is prachtig, en super strak, maar ik vroeg me af of ik de enige ben die een beetje een raar gevoel krijg bij de kruizen op een taart.
Leuk gemaakt...maar dat gouden onderbord...met nietjes...Nee, dat zou ik nooit doen! 
Hebben jullie dat nu nooit? Misschien doordat ik niet Rooms Katholiek ben opgevoed, maar als ik zo'n kruis zie, en je ziet ze vaak op communie taarten, denk ik meteen aan een sterfgeval.
Niet negatief bedoeld hoor, de taart is prachtig, en super strak, maar ik vroeg me af of ik de enige ben die een beetje een raar gevoel krijg bij de kruizen op een taart.
Nou ik heb dat ook wel een beetje hoor zie ook liever een vrolijke taart
ipv een kruis maar goed als de mensen dit graag willen
buiten dat is hij wel strak hoor goed gedaan 
Leuk gemaakt...maar dat gouden onderbord...met nietjes...Nee, dat zou ik nooit doen!
Ik vind het helemaal niet misstaan.En de nietjes zie ik ook niet maar ik ben zo kippig als de p*st.
Mooie strakke taart!En de vlinders vind ik 
tja ik hebnog nooit een cake karton gevonden van 40x 60 cm maar als je iemand weet 
In iedere hobbyzaak te vinden! Hier in t dorp ken ik al 2 winkeltjes..dus dat moet niet zo moeilijk zijn.
Ik zou ook gewoon een plankje in kadopapier en folie gebruikt hebben, is veel strakker.
En als je karton wil gebruiken zou ik t met dubbelzijdige tape geplakt hebben. Vind die nietjes zo klungelig uit zien...sorry, is mijn mening! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » comunietaart