1 Laatst bewerkt door kymvanderveeke (13-06-2011 09:44)

Onderwerp: Cars Bliksem Mc Queen

Hoi hoi!!

Alvast een probeersel voor Cars cupcakes, die ik wil gaan maken voor mijn zoontje zijn verjaardag. Ik heb de auto geboetseerd met marsepein.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-V4NOZQKW-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DNO7JSAS-D.jpg

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

2

Re: Cars Bliksem Mc Queen

Jeetje,goed gelukt zeg  :Y

groetjes mariska

Weinig woorden één gebaar volstaat  :thumb:

Wauw mooi bliksem zeg!

5

Heel mooi gedaan hoor!

6

Leuk zeg!

7

Heel leuk :) , alleen uuhhm hoeveel moet je er maken, hier op school zitten er standaard zo'n 23 kids in de klas :)  :)

Hahaha, ik ga ze voor thuis maken, dus een stuk of 6 Bliksems en dan wat andere dingen, zoals een weggetje bijvoorbeeld, nee geen 23 stuks hahaha, bij mijn zoontje op de crèche zitten er 14, dat gaat nog net..maar dat is voor de meiden weer niet zo interessant, dus dan worden het er sowieso minder!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

9

Ik dacht al, 23 keer zo'n gepriegel :lol:  :lol:  Moet ik nodig zeggen, voor afgelopen kerst heb ik, houd je vast, 60 kerstboompjes en 60 sneeuwpoppen zitten boetseren. Wat je wel niet allemaal voor je kids over hebt :lol:

Jemig 60!!! hahaha, nou daar ga ik niet aan beginnen hoor, deze is ook echt behoorlijk priegelig en de vraag is ook, worden ze allemaal het zelfde  ;)  Nou hè die kids worden zo verwend, maar je krijgt er zoveel voor terug, ze reageren altijd zo enthousiast!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

11

Enthousiast zijn ze inderdaad, een moeder van een klasgenootje vertelde mij vorige week dat het kerstboompje nog onaangetast stond ter display :lol:  :lol:  en niemand mag eraan komen laat staan opeten, schattig toch :D

Ach super schattig!!! Ja dat vind ik nou leuk!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.