Onderwerp: geboortetaartje 12 cm en paarse bloempotjes

gevuld met rose botercrème met mini caramelblokjes,4 laagjes
resultaat van de 4 paarse bloempotjes:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » geboortetaartje 12 cm en paarse bloempotjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

gevuld met rose botercrème met mini caramelblokjes,4 laagjes
resultaat van de 4 paarse bloempotjes:
Allebei mooi gemaakt!
leuk!
Ik vind je potjes erg leuk!
VInd het een leuk idee voor de leidsters van de psz.
Waar heb je de bloemetjes op bevestigd? Is dat gewoon botercreme??
Zo mooi !
Ik vind je potjes erg leuk!
Waar heb je de bloemetjes op bevestigd? Is dat gewoon botercreme??
nee dit zijn piepschuim ballen met lapje fondant erover en daarop de bloemen geplakt,als je het bloempotje met cake bakt kan je inderdaad gewoon met botercrème besmeren(of witte chocopasta doe ik nogal eens) en dan half rondje fondant erover en bloemetjes plakken maar
Nanske8 schreef:Ik vind je potjes erg leuk!
Waar heb je de bloemetjes op bevestigd? Is dat gewoon botercreme??nee dit zijn piepschuim ballen met lapje fondant erover en daarop de bloemen geplakt,als je het bloempotje met cake bakt kan je inderdaad gewoon met botercrème besmeren(of witte chocopasta doe ik nogal eens) en dan half rondje fondant erover en bloemetjes plakken maar
Bedankt voor je uitleg! Ga het zeker proberen. Wilde het met cake bakken dan kunnen ze het ook lekker opeten. Eerst maar eens uitvogelen hoe lang zoiets in de oven moet en dan freubelen met de fondant
Wat een schatjes alle twee
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » geboortetaartje 12 cm en paarse bloempotjes