Re: Druk bezig geweest, mijn twee taartjes van dit weekend!
Allebei echt prachtig! Wauw!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Druk bezig geweest, mijn twee taartjes van dit weekend!
Allebei echt prachtig! Wauw!
Wauw wat zijn ze weer mooi,vooral de eerste!
Sprakeloos...
Ze zijn megaformitaartgeweldigtastisch! En da's zacht uitgedrukt
Iemand die jou taarten niet mooi vindt moeten ze naar de maan verbannen 
In elkaar vervoerd... Ik ben altijd veel te nerveus om het op locatie op te bouwen, dus ik probeer het altijd helemaal af te maken in een vertrouwde omgeving
Op het moment van bezorgen functioneer ik namelijk niet meer
echt waar!! dan nog meer respect, volgens mij zweten mijn handen dan van t stuur als ik onderweg ben. Heb een een taart 3 hoog vervoerd maar heb toen echt erg gevaarlijk langzaam gereden... was eigenlijk erg gevaarlijk.
Hoe vervoer jij ze dan?? achterin de auto of voor de voorstoel??
Ben erg benieuwd.
Ik vind ze helemaal super-geweldig-fantastisch. Ik zou ze erg graag op willen slaan ter inspiratie ( al heb ik niet het idee dit niveau te halen de komende paar jaar, hihihi
Prachtig!!
Zo heel verschillend maar allebei zooo ontzettend mooi! Dat kroontje is dat nou ook fondant, nee toch? ...of wel?? 
waaauuuuuwwwww!!!!wat een ontzettende mooie taarten!!!
Een word "WOW" !
De stress van "stort hij niet in", ïs hij wel te tillen" etc. die snap ik, maar de vraag of ze het wel wat vinden............ze zijn prachtig, geen discussie over mogelijk!
In 1 woord "wauw"!
Dank je wel allemaal!!! Ik ben echt heel blij met jullie lieve en positieve reacties!!
Het kroontje is van fondant met gumpaste, daarna goud geschilderd. Ik had wel een reserve kroontje gemaakt hoor!
En voor de voorstoel ging echt niet passen hoor, daar waren ze te groot voor 
Dus gewoon in de achterbak met de achterbank omlaag.
maar dat kun je toch nooit tillen
of ook maar enigszins in evenwicht houden (die onderste dan hè
).
Allemachtig PRACHTIG
Ben zoooo blij dat ik nog even inlogde
en dat deze taarten voorbijkwamen
. De bovenste is prachtig, maar de 2e.......WOW
Hoe groot zijn de onderste taarten?
Dat zijn geen taarten.... dat zijn ware kunstwerken!!
ongelofelijk prachtig!!!
Had het op Hyves al gezegd, vind het echt zo ongelooflijk prachtig wat jij weet te maken, eigenlijk niet normaal meer !!!

De onderste zijn 7 taartjes van 5 inch, dus het valt mee. Luc en ik hebben hem samen getild en hij stond met de onderplaat op een dikke houten plaat. Dus het zwaarste pint lag sowieso beneden.
De bovenste zit op een rvs voet met een rvs pin van 13 mm, dus die taart ging ook geen kant op 
Oh ja en bij de onderste taart zat er een houten pin door de bovenste drie lagen en alles cakeboards waren met icing aan de plastic dowels gelijmd.
Sjeeeezes ik zit hier weer zwaar onder de indruk te zijn, wat kun je dit toch goed! En er zit ook nog steeds een stijgende lijn in, mooi man!
Bij iedere bruidstaart denk ik dat ik maar beter ergens achter de kassa kan gaan zitten....!!
Dat heb ik ook. Maar wat een schitterende kunstwerken. 
Je hebt jezelf weer overtroffen, Suuz! Vooral je Clementine de Can-Can vind ik grandioos!!!
ik ken dat... tijdens het bezorgen mag er niet tegen me gepraat worden. Dat gaat natuurlijk NERGENS over... maar ik trek dat gewoon niet
Zijn er meer van die rare gewoontes?
En Suuz, ik heb op hyves al gezegd hoe groot fan ik van je ben en blijf hoor!! Klinkt top zeg die Luc, dat ie je gezellig helpt 
Geniet he meid,
Dikke kus El
Wauw, hier zijn geen woorden voor zo geweldig knap uitgedacht en uitgevoerd!
Wauw, prachtige stapels!!!!!!

Jeetje Suuz, lees met kippevel je topic, wat een muppets zijn we toch
Tja zeg maar even we, want ik herken het zooooo erg wat je zegt! Bruidstaartenstres hahahaha, tot het laatste moment helemaal over de top van de "niethelpende" gedachten hahaha.
Maar even over je taartjes! WAUW, heb er geen woorden voor vind ze echt zo mooi! En als ik lees waarmee ze gevuld zijn, dan loop het water mij in de mond, en zo geweldig om te zien dat jij je taartjes ook namen geeft
Sommige vrouwen/mannen hebben dat toch met auto's
Ik heb het ook altijd met mijn taartjes, lijkt wel een geboorte van hahahahaha.
Een heel fijn stress vrije 2e pinksterdag he!
Ennuh, ik weet dat t niets uitmaakt, maar twijfelen hoeft echt niet gewoon je bent helemaal top en je taarten zijn fantastische mooie orginele en mega lekkere creaties!!!!
....... uitscheiden met miepen

wat een gave taarten weer
toppie
Suuz ze zijn weer prachtig!
Blijf maar lekker door "prutsen"
Beetje meer vertrouwen in je zelf...

wauw, wauw wauw, zag hem al op cakecentral
wow super mooie taarten. En ik ken je gevoel wel hoor, ik heb dat zelf namelijk ook vooral voor een bruiloft he (deze week ook een stappel met plooien maken).
En ik ben met iets nieuws bezig (hier nog niet gezien) En dat is ook even spannend of het gaat lukken en blijft zitten.
Groetjes Bianka
SUPER SUPER SUPER, niet normaal meer!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Druk bezig geweest, mijn twee taartjes van dit weekend!