Onderwerp: [HOW TO] Motorrijder op motor
Hier dan de uitleg van hoe ik de motorrijder op de motor heb gemaakt.
Ondanks het lange en misschien onduidelijke verhaal, hoop ik toch dat iemand er iets aan heeft
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] Motorrijder op motor
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier dan de uitleg van hoe ik de motorrijder op de motor heb gemaakt.
Ondanks het lange en misschien onduidelijke verhaal, hoop ik toch dat iemand er iets aan heeft
Wat leuk! Bedankt voor de howto
Ik heb de link maar gelijk op mijn server beschikbaar gesteld, dan kan-ie niet meer komen te vervallen bij mijnbestand.nl
Snap niet, dat je bang bent, dat we er niks van snappen. Vind het heel erg duidelijk. Heb al iemand in mijn gedachten waar ik hem voor kan maken. Nl. mijn schoonbroer. Dus nu alvast bedankt. Met deze beschrijving durf ik het wel aan.
Superleuk! Ik heb 'm gelijk opgeslagen, want veel motorrijders in m'n omgeving! Bedankt!
wowwww!! wat een how-to!!! héél erg bedankt! dat is erg lief van jou!!
Wat een duidelijke how to!!
Bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jeetje wat supergoed zeg! Echt onwijs duidelijk en leuk gemaakt, wat een werk!
heel erg bedankt!
Geniaal!
Ik heb hem opgeslagen en hoop dat ik hem ooit kan gebruiken.
Super
super how-to, ik had vorig jaar voor de brommer ook al de benen ernaast op de grond; geeft toch goed stevigheid!
alleen dat met die floralwires had ik zelf niet bedacht, bedankt!!
thanks!
Ook ik heb 'm meteen opgeslagen!
Wat een duidelijke beschrijving en wat een werk heb je er aan gehad om 'm te maken!!
Heb hem opgeslagen; hij is super!
Thnx!!
Heb hem gemaakt maar oef, ik vond het nog een pittige klus!
Er is heel wat tijd in gaan zitten en of ik nou 100% tevreden was; mhah! De mensen voor wie de taart was, waren dolgelukkig; dat is dan wel weer zo prettig.
Hier een foto van mijn eindresultaat:
In ieder geval super bedankt voor de how to; zonder was het zeker niet gelukt!
gr. Bianca
Wat leuk dat je de foto hier plaatst! Hij is hartstikke mooi geworden!
Ik zelf heb ook heel lang aan de mijne gewerkt (geprutst) en vond het inderdaad niet makkelijk. Ik sta niet te popelen om er nog één te maken, maar voor motorliefhebbers is het natuurlijk wel heel leuk.
Die leuke positieve reacties maken alles weer goed he!
Dank voor je compliment!!
Ja, ik kreeg het verzoek en ben zelf ook motorrijder.
Dus tja, nee zeggen was geen optie he haha.
Maar wat jij zegt, ook ik weet niet of ik het een 2e keer zou doen.
Weet nu natuurlijk wel de zwakke/moeilijke punten, maar toch!
Maar zonder de how to was het zeker niks geworden en was ik er ook echt niet aan begonnen!
Thnx!!
Bedankt voor de howto! Mijn vader is ook mototlieefhebber en gaat binnenkort verhuizen dus dan is een taart met de motor erop wel leuk!
Is er misschien iemand die deze how to naar mij kan mailen ,ik kan hem niet openen hij geeft aan bestand beschadigd en kan niet gerepareerd worden .
Alvast bedankt
Is er misschien iemand die deze how to naar mij kan mailen ,ik kan hem niet openen hij geeft aan bestand beschadigd en kan niet gerepareerd worden .
Alvast bedankt
Ik ben nu in Nederland en ga over een paar dagen pas terug. Voor wanneer heb je 'm nodig?
Heel erg bedankt voor de duidelijke how to. Echt super.
Ga em opslaan...
Ik heb je een berichtje gestuurd; als je even reageert kan ik daarna de how to naar je mailen!
Succes!
gr. Bianca
Ik heb je een berichtje gestuurd; als je even reageert kan ik daarna de how to naar je mailen!
Succes!gr. Bianca
Heel erg mooi, thanx voor how-to, ga hem zeker na proberen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] Motorrijder op motor