Onderwerp: Het is aardbeientijd
Eerst de foto's, dan het verhaal.

Aydan wilde graag een aardbeien taart. Ik had bedacht, twee gewone lagen en dan bovenop een aardbei. Ik had 2 weken geleden een koets gemaakt, helemaal rond. Dus ik dacht dan lukt een aardbei ook wel. Verkeerd gedacht. Na drie pogingen heb ik het opgegeven om een cake in de vorm van een aardbei te bekleden. Dus plan B. Kapsels uit de vriezer getrokken. En op maat gesneden, want het was een groot kapsel. Kapsel vullen en een aardbeien huis getracht te maken. Maar ondertussen was het al 1.30 uur (s'nachts) De andere taarten stonden toen al wel klaar (gelukkig) maar het boetseren van het meisje ed moest ook nog. Dus dat wel wat snel af moeten maken.
Nou al met al vond ik het een super leuke taart geworden. Hij had wel wat moeite met de reis naar Aydan toe. De onderste 2 waren niet zo groot (20 en 15 cm) en die aardbei was wat hoog uitgevallen. Dus was erg bang dat hij om zou donderen. Hij kwam iets scheef aan, maar Aydan was weer dolblij.
Gevuld met aardbeien, aardbeienkwark en zwitserse room. Bedankt voor het lezen van mijn lange verhaal. Ik ben zeeer benieuwd wat jullie ervan vinden. (iike toch wel wat trots)
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com