1

Onderwerp: dochterlief wil een amerikaanse taart

iemand enig idee wat voor iets ik zou kunnen maken voor haar? Ze wordt namelijk pas 4.

Het idee amerikaanse taart komt voort uit de plannen die we hebben om volgend jaar op vakantie te gaan naar America ;)

ik heb me al suf zitten denken maar weet het echt niet.
Het ideetje om een snoepjes taart te maken had ik wel, maar geloof niet dat dat echt amerikaans is.....

graag ideetjes zodat ik wat inspiratie op kan doen voor de taart van mijn kleine meissie :)

alvast bedankt!
gr  lon

gr lon

2

Re: dochterlief wil een amerikaanse taart

hoi,

als ik aan Amerika denk denk ik aan Disney

Groetjes Yvonne

3

Ik mag ook een Amerikaanse taart maken. Ik maak van een vierkante taart de Amerikaanse vlag.
Succes!

ik zou even aan je dochter vragen hoe een amerikaanse taart eruit ziet, laten tekenen ofzo. onze definitie van amerikaans hoeft natuurlijk totaal niet die van haar te zijn ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

silhouetten van steden rondom??

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

dank je wel voor de ideen. Ik denk dat ik op het moment toch het meeste kan met de tip van Tirza :)  dat ik daar zelf niet op ben gekomen lol ben zeker blond hahahaha

@tirza: denk dat dit idd de beste manier is om er achter te komen wat ze nu daadwerkelijk bedoeld... heb echt geen flauw idee en zelf zegt ze: dat weet je toch wel ... van america! hahaha wijsneus van bijna 4...

jullie horen nog van me!!!

gr Lon

gr lon

7 Laatst bewerkt door Tom Poes (23-05-2011 22:28)

4th of juli cakes zijn zo Amerikaans als wat!
http://www.google.com/search?um=1&h … l=&oq=

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Mijn dochter is ook 4 en kent Amerika alleen maar uit het liedje van K3: Alle kleuren van de regenboog. Inderdaad maar even gewoon vragen, voordat je met een Amerikaanse vlag aankomt, terwijl ze gewoon een K3-taart bedoelt... :lol:

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

:lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

Zie hier het resultaat met mede dank aan jullie!!!:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=153486

gr lon