1

Onderwerp: ook ik heb een website!

Na veel wikken en wegen heb ik ook een website gebouwd. Na vele uurtjes achter m'n laptop, veel geduld van manlief (die mij ook heeft bijgestaan als ik het écht weer eens niet snapte) en Google als "my best friend" is het toch wel gelukt, denk ik. Uiteraard zijn er nog wel wat dingetjes die ik wil aanpassen, maar vooralsnog draait 'ie: www.cakeobsession.nl.

Ik ben nog een beetje aan het kijken waar ik aan "linkruil" zou kunnen doen, want dat vind ik nog best lastig. Ik zou het in ieder geval leuk vinden als jullie je op- en aanmerkingen laten horen, daar kan 't alleen maar beter van worden!

Alvast bedankt en groetjes, Lisette

2

Re: ook ik heb een website!

Echt een hele mooie site!!
Ziet er allemaal heel netjes uit!

Heb je dat helemaal zelf gedaan?
Ik wil ook erg graag een website gaan maken..
Had eventjes rond gekeken maar het is best duur om het te laten doen.

Heb jij nog tips en trucs :) ?

Iig een hele mooie site heb je  ;) !

3

Re: ook ik heb een website!

@Charita88; bedankt voor je positieve reactie! Heb 'm inderdaad zelf gebouwd, zo nu en dan de hulp van man ingeroepen, maar veel zelf gedaan.

Ik heb een domeinnaam laten registreren via hostnet.nl, en daar kreeg ik een sitebuilder-pakket bij. Daar snapte ik niets van en moest je een template/sjabloon kiezen waar je dan mee werkt, maar die vond ik allemaal niet leuk. Dus uiteindelijk met Joomla een website gebouwd. Je kunt templates downloaden van Rockettheme, en die kun je veel meer aanpassen naar eigen smaak en je kunt allerlei modules downloaden om op je site te zetten. Het is een beetje zoeken en proberen, maar als het uiteindelijk lukt, is dat wel leuk natuurlijk!

Succes!