1

Onderwerp: prinseswaardig

Mijn oudste meisje is 6 geworden vandaag en die wou maar 1 taart, een prinsessen taart. Ik had de koets al vaker gezien er me er maar gewoon aan gewaagd, ik ben er best trots op hoe hij is geworden. Ze heeft voor haar verjaardag een fotocamera gekregen en heeft 16 foto's van haar taart gemaakt, zo mooi vond ze hem :D . Op verzoek van de jarige diva gevuld met bonbonbloc room en slagroom.
De koets is van cake. Vond het best lastig om een bol te bekleden en hij is dan ook niet helemaal strak maar de volgende keer gaat het vast alweer een stukkie beter.

http://i8.photobucket.com/albums/a31/Chislaine/IMG_3898.jpg

2

Re: prinseswaardig

Ik vind 'm super leuk en mooie kleuren!
En dat de koets niet strak is, daar zie ik niets van.

3

Mooie taart en koets! Wat een lieve bloemetjes op de zijkant van jouw taart.

4

Wauw!! Mooi hoor! :Y

Lieve groetjes!!
Kim

5

Wauw wat mooi! En idd wat een lieve bloemetjes!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

6

echt leuk,ik moet ook zoiets voor mijn dochter maken(maar die word 16 :lol: ),weet ook nog niet zo goed hoe ik het aan ga pakken,heb je die kussentjes en dergelijke ruim van te voren gemaakt? Echt leuk gedaan!

7

dank jullie wel voor de lieve reacties!

De bloemetjes op de taart hebben we gezellig samen gemaakt dus extra leuk.

8

essyt schreef:

echt leuk,ik moet ook zoiets voor mijn dochter maken(maar die word 16 :lol: ),weet ook nog niet zo goed hoe ik het aan ga pakken,heb je die kussentjes en dergelijke ruim van te voren gemaakt? Echt leuk gedaan!

Ik ben 3 week geleden al begonnen maar dat ligt meer aan mijn krappe schema dan aan de hoeveelheid werk hoor. Op zich viel het me heel erg mee.

Wat vind ik m leuk!!!!
In mijn ogen echt perfect!

10

Super schattig !!

11

dank jullie wel, vind het heel fijn om te horen dat jullie hem ook leuk vinden

12 Laatst bewerkt door Visite taartjes (13-06-2011 10:35)

Hij is heel mooi!
De kleuren zijn ook zo lief samen een ECHTE meiden taart! Heerlijk.

Mooie koets!

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.