1

Onderwerp: chocolade botercreme

Hoi,

Ik wilde eigenlijk een taart maken met chocolade bavarois vulling, maar nu ben ik vergeten om slagroom te halen.
Ik dacht nu aan chocolade botercreme. Kan ik die gewoon maken met chocopasta er doorheen?
En hoeveel moet dat dan ongeveer zijn?
bedankt alvast

Re: chocolade botercreme

Ik weet niet hoeveel, maar ik heb het toevallig vandaag met nesquik gemaakt. Ook erg lekker! (misschien hebje dat in huis?  :) )

Ik weet niet hoeveel, maar ik heb het toevallig vandaag met nesquik gemaakt. Ook erg lekker! (misschien hebje dat in huis?  :) )

4

:think: denk dat dat wel kan; gewoon proberen en proeven lijkt me

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Thanks meiden!
Ik ga het gewoon proberen.

Waarom zou het eigenlijk niet kunnen!

Vlinderbloem, volgens mij ken ik jou van de taartdozen op zp :D

Dat kan maar al te goed.  :Y ben wel benieuwd wie je daar bent want je naam komt me niet bekend voor. :)

Ik maak altijd chococrème door chocopasta aan de botercrème toe te voegen. Erg lekker :9 . Ik doe meestal een eetlepel of twee en laat manlief even proeven of hij goed van smaak is.

8

ok thanks!
Is het ook lekker om de taart met alleen chococreme te doen? Of is het wel verstandig er een laag met iets anders bij te doen?

9

Ik voeg aan mbc cacao toe van het merk blooker. Dat is erg lekker en scheelt weer in calorieën.  ;)

jolan1982 schreef:

ok thanks!
Is het ook lekker om de taart met alleen chococreme te doen? Of is het wel verstandig er een laag met iets anders bij te doen?

Ik heb de chococrème op verzoek gecombineerd met banketbakkersroom of chocomousse (chocobiscuit). Maar twee lagen chococrème lijkt me ook niet verkeerd :9 . Het is maar net wat je zelf lekker vindt.