1 Laatst bewerkt door tanj@ (13-06-2011 09:51)

Onderwerp: [FEEDBACK] angrybird en agent P

Regelmatig kom ik hier allerlei creaties bewonderen en nooit had ik de moed om een taart te laten zien (dit zijn taart 5 en 6), maar nu heb ik mijn dochter beloofd om hier de foto's neer te zetten, want ze was er zo blij mee.

Vandaag vierde mijn dochter haar tiende verjaardag en mijn man vierde alvast een beetje zijn verjaardag mee.
Ze zijn allebei gek op het spelletje angrybirds en ze hadden pas van een modderbadtaart van hier op het forum gezegd dat die zo gaaf was.
Als je dochter graag kijkt naar Phineas en Ferb en je man Perry heet, krijg je dit taartresultaat:

http://img838.imageshack.us/img838/9317/dsc7884.jpg
Deze modderPerry is van chocobiscuit gevuld met kersen en mona slagroompudding en de modder is van botercreme gemengd met chocopasta.

De angrybirdtaart heb ik verplaatst naar de 3D-rubriek, zou het leuk vinden als jullie die ook bekijken, omdat ik daar ook een vraag over het strak bekleedt krijgen bij heb.

2

Re: [FEEDBACK] angrybird en agent P

Ik vind je angry birg erg leuk!
Hoe je hem strakker moet krijgen weet ik ook niet,
ik vind het ook erg moeilijk om de onderkant vouwloos te krijgen....

Groetjes Brenda

3

heel leuk allebei :Y   
enneuh, dat gladde, dat komt vanzelf, gewoon oefenen oefenen oefenen :Y  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Goed dat je jezelf meldt!
Alleen de Angry Birds is een 3D taart, die mag dus wel naar de 3D rubriek. Daarvoor kun je zelf een topic aanmaken. Ik vind hem trouwens wel errug leuk. :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Angry Bird taart vind ik super!!! Wilde m zelf binnenkort als puzzelplaatje of met een normale ronde vorm proberen, maar vind m zo toch wel erg leuk! Ook maar eem poging wagen dus  :Y

6

Bedankt voor jullie reacties, de angrybirdstaart is zojuist verplaatst naar de 3D rubriek.

Carliecarlie: Deze is in een blandabol (20cm) gemaakt, puzzelen leek me nog te moeilijk voor mezelf, maar leuk dat je het idee zo leuk vindt dat je hem voor jezelf onthoudt.