1

Onderwerp: Wendy?

Hoi allemaal,

waarschijnlijk is dit een domme vraag, maar ik stel hem toch!  :D

Wie is toch die Wendy? Ik lees hier zo vaak dat een ontwerp of taart van Wendy is. Of dat men geïnspireerd was door Wendy.

Wie is Wendy?! :think:

Groetjes Christa  :)

2

Re: Wendy?

gebruik de zoek functie eens dan kom je er snel genoeg achter!

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

als je zoekt via google op wendy taart vind je haar :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Oke, dankjewel

5

Wat flauw zeg, twee berichtjes met 'zoek maar lekker zelluf'....

Als we het hier over '(de) Wendy' hebben, bedoelen we Wendy Slagwein van 4theloveofcake.
De Wendy wiens workshops binnen twee dagen na plaatsing volzitten, wiens net uitgebrachte boek al de boekenkast van zo ongeveer elke taartdoos in Nederland siert en als het even kan ook in het buitenland uitgegeven gaat worden, wiens -tegenwoordig zeldzame- taarten in opdracht kunnen rekenen op minstens een pagina of 10 reacties en wiens workshop/verkoopruimte elke taartgek doet watertanden - DAT is 'Wendy' ;-)

Zo hebben we overigens ook nog een Suuz, een Mamakaat, een Lilo, Wietske&Annette en vele anderen - maar daar gaat dit topic niet over... :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Wendy:

http://4theloveofcake.nl/

Groetjes Natasja!

7

:thumb: Voor Petra

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

8 Laatst bewerkt door Christaaa (12-06-2011 17:01)

Miss Pebble schreef:

Als we het hier over '(de) Wendy' hebben, bedoelen we Wendy Slagwein van 4theloveofcake.
De Wendy wiens workshops binnen twee dagen na plaatsing volzitten, wiens net uitgebrachte boek al de boekenkast van zo ongeveer elke taartdoos in Nederland siert en als het even kan ook in het buitenland uitgegeven gaat worden, wiens -tegenwoordig zeldzame- taarten in opdracht kunnen rekenen op minstens een pagina of 10 reacties en wiens workshop/verkoopruimte elke taartgek doet watertanden - DAT is 'Wendy' ;-)

Zo hebben we overigens ook nog een Suuz, een Mamakaat, een Lilo, Wietske&Annette en vele anderen - maar daar gaat dit topic niet over... :D

Dank je wel voor je uitgebreide reactie. Hier heb ik inderdaad meer aan. De zoekfunctie wordt wel vaker genoemd als iemand een vraag stelt; was me al eerder opgevallen.
De andere namen die je noemt heb ik volgens mij weleens gezien, maar Wendy nog niet geloof ik. Kom hier ook nog niet zo heel lang. Deze taartdoos gaat het boek ook aanschaffen.  :Y

En straks eens op die website snuffelen. Dank!

Christaaa schreef:
Miss Pebble schreef:

Dank je wel voor je uitgebreide reactie. Hier heb ik inderdaad meer aan. De zoekfunctie wordt wel vaker genoemd als iemand een vraag stelt; was me al eerder opgevallen.

De reden dat ik dat regelmatig neergezet (laat ik voor mezelf spreken) is om het zelfoplossend vermogen van de leden hier wat te vergroten. Veel leden hebben nog nooit in de FAQ gekeken, terwijl daar veel info in staat, veel vragen worden vaak gesteld in de rubriek en zijn makkelijk te vinden door te bladeren of met de zoekfunctie. Soms heb je even een trefwoord nodig waarop je moet zoeken, vaak wordt die wel vermeldt als er wordt verwezen naar de zoekfunctie. Ook via google is echt veel te vinden.
Als je wel zin hebt om te antwoorden op een topic, staat dat je vrij. Dit lijkt mij geen reden om anderen flauw te noemen.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

tipsytaartje schreef:
Christaaa schreef:
Miss Pebble schreef:

De reden dat ik dat regelmatig neergezet (laat ik voor mezelf spreken) is om het zelfoplossend vermogen van de leden hier wat te vergroten. Veel leden hebben nog nooit in de FAQ gekeken, terwijl daar veel info in staat, veel vragen worden vaak gesteld in de rubriek en zijn makkelijk te vinden door te bladeren of met de zoekfunctie. Soms heb je even een trefwoord nodig waarop je moet zoeken, vaak wordt die wel vermeldt als er wordt verwezen naar de zoekfunctie. Ook via google is echt veel te vinden.
Als je wel zin hebt om te antwoorden op een topic, staat dat je vrij. Dit lijkt mij geen reden om anderen flauw te noemen.

Jij brengt het in ieder geval héél anders dan mrij  :thumb:  (al is het voorbeeld van mrij nou precies wat ik bedoel in het topic bij 'over de site...)

Groetjes Melanie

11

Doosch schreef:
tipsytaartje schreef:
Christaaa schreef:

Jij brengt het in ieder geval héél anders dan mrij  :thumb:  (al is het voorbeeld van mrij nou precies wat ik bedoel in het topic bij 'over de site...)

maar het komt op het zelfde neer het is alleen net hoe je het leest  ;)

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

12

@

tipsytaartje schreef:
Christaaa schreef:
Miss Pebble schreef:

En normaal gesproken geef ik je daar ook groot gelijk in!

Vind dit alleen niet iets dat je ff met de faq of zoekfunctie kunt achterhalen...
Soms verplaats ik me even in de TS en deze keer had ik een beetje medelijden - ze vraagt zich in alle oprechtheid af wie die dame toch is en krijgt dan zulke reacties...

Anyway, ze weet nu wie Wendy is EN ze is herinnerd aan het nut van de zoekfunctie - twee vliegen in een klap ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

13 Laatst bewerkt door Christaaa (12-06-2011 23:47)

Tja, mijn zelfredzaamheid is prima hoor. Ik zoek letterlijk dagelijks dingen met de zoekfunctie. Deze vraag niet, omdat ik dacht dat ik dan ook alle wendy's als hit zou krijgen. Achteraf had ik het best even kunnen proberen.
Ik lees heel vaak de reactie over de zoekfunctie. Het komt op mij altijd wat onaardig over. ("zucht. Weer zo'n sukkel. Nou, ik zeg wel dat ze het op kunnen zoeken") maar ik weet wel dat mensen het vast niet zobedoelen. Op een forum is het lastig een bepaalde uitdrukking aan je berichtje te geven. Ik ga er altijd maar vanuit dat het goed bedoeld is, anders zou men niks zeggen, toch?

Maar toch: een enthousiaste reactie over 'de grote Wendy' is wel leuker. Zet desnoods daarna als tip erbij dat je ook kunt zoeken.

Groetjes Christa