Onderwerp: Daaag allen!
He jongens,
Wat een fantastische website is dit (gelijk even slijmen bij binnenkomst hihi)
Ik kijk er al een tijdje op voor de mooie foto's en ideeen van wat ik zelf wil kunnen. Nou heb ik een paar weken geleden een beginnersworkshop taarten decoreren gedaan met een stel vriendinnen. Erg leuk trouwens, wij organiseren allemaal 1 dag per jaar een activiteit waar de rest van tevoren niets van weet. 5 keer per jaar een vrijgezellenfeest-achtige dag dus! Maar goed, to the point!
Het was echt heel leuk. Ik wist wel dat ik het leuk zou vinden, maar ik vond het nog veel leuker dan ik van tevoren had kunnen bedenken. Nou ben ik vaker creatief bezig, weiger pertinent 1 creatieve hobby te kiezen (als dat huis met zolder er nog eens komt... probeer mij dan nog maar eens te vinden tussen al het materiaal wat ik daar dan ga verzamelen en gebruiken!). Dit is een nieuwe in het lijstje!
De taart die ik heb gemaakt tijdens deze workshop wil ik gelijk al graag met jullie delen. De eerste taart die ik maak en ik ben gewoon schofterig trots op haha! Het plaatje is een logo dat wij eerder eens gemaakt hebben voor een opdracht met ons bedrijf. We hadden al een megagroot Candy & Dandy Disco-show (niet de naam van ons bedrijf
) bord, nu hadden we ook een taart
Dit is het plaatje (en ik ben niet de dude op de foto, dat is mijn collega
)
En dit is het resultaat van de taart! Ik had er liever nog 3 uur langer aan besteed, maar zo'n workshop duurt daar niet lang genoeg voor. Weet ook nu al hoe ik het de volgende keer anders zou doen, maar goed, hoe dan ook, was er erg blij mee!
(hopen dat ie t zo doet!)
Nu ik dit typ haal ik het eerste biscuit dat ik ooit heb gebakken de oven uit. Nog lang niet perfect maar het valt me echt bijzonder mee (had total failure ingecalculeerd). Dus! Morgen nieuw taartje maken! Thema wordt Lady GaGa style. (Ben geen fan, heeft te maken met wat ik maandag op de planning heb) Ik heb nog niet bedacht hoe, maar mijn beste ideeen komen as I go, dus dat komt vast goed. En zo niet, ach hij zal er niet veel minder om smaken
Kort over mezelf dan nog:
Ben 27 jaar, ben echt nèt begonnen met het bakken (en vooral decoreren) van taarten.
Ik schmink graag (en regelmatig), maak gipsen buiken voor zwangere vriendinnen, teken soms, lees heel veel, sta voor de klas, werk ontzettend graag met kinderen op allerlei manieren (van entertainment met mijn bedrijfje tot zomerkampen, van voor de klas staan tot klieren met mijn kleine neef en hem dan weer terug naar mama brengen, vanalles!)
Ik leer heel graag en liefst heel snel en ga daar ook lekker mee op mijn snuffertje omdat dingen nou eenmaal niet altijd snel kunnen 
Ik ga dit forum zeker uitpluizen voor tips & tricks. Als ik naar mijn versgebakken biscuit kijk (en mij de verpeste cupcakes van afgelopen week herinner haha!) heb ik nog wel even wat oefening te gaan. Heb er nu al zin in!
(oh ja en ik ben wel eens lang van stof hihi!)
Groetjes!
Ingeborg aka Bugaboo