Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geboorte, piraten, beesten en bloemen cupcakes
Pagina's 1
Wat een leuke parade!! Mag ik vragen hoe je die roosjes hebt gemaakt? Echt heel leuk gedaan!
Groetjes Sabrina
Hoi Sabrina,
Bedankt! Voor het midden van het roosje heb ik een klein dun strookje opgerold en de blaadjes zijn gewoon rondjes en die kun je dan met je vingers iets in het midden bij elkaar knijpen.
Ik hoop dat je het begrijpt
Groetjes Renate
Je piraatjes zijn leuk, alleen klopt het streepje van de ooglap niet! Die hoort van links in het midden, schuin rechts naar boven!
wat een leuke! Vind vooral de dieren erg lief!
leuke cc parade
Bedankt dames en Lejow bedankt voor de tip van het ooglapje 
Hey Taartblitz,
heel leuke cc,zeker di emet de bloemetjes
Dan n vraagje over de de fondant of marsepein die je hebt gebruikt voor de piraten voor hun gezicht welke kleur heb je gebruikt?kmoe 1van de dagen ook maken maar vind de roze da ik heb veel te "roze" voor n gezichtje???
Mvg
Ik heb ook nog een vraagje: hoe krijg je de blaadjes van die paarse bloemen zo mooi dun? Prachtig hoor!
Hoi,
@Nour de huidskleur doe ik met fondant en dan mengen met een heel klein beetje warm brown van AmeriColor.
@Vlinderbloem stukje fondant dun uitrollen en dan bloempje uisteken en dan met de achterkant van een kwastje of een sateprikker over het blaadje rollen. Dan gaat het blaadje iets oprollen.
Succes!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geboorte, piraten, beesten en bloemen cupcakes