1

Onderwerp: Hoipipeloi!!

hallo allemaal!!

Ook ik ben nieuw op dit forum, ik heb me een paar dagen geleden aangemeld. Erg veel taarten heb ik nog niet gemaakt en ook (nog) geen workshops gevolgd, ik ben gewoon zelf uit gaan proberen door info te zoeken op het internet. Het maken van mijn eerste taartjes vond ik zo leuk dat ik me daarom nu ook hier op dit forum heb aangemeld.
Ik woon samen met mijn vriend (in september gaan we trouwen  :) ) en onze twee zoontjes, Stijn van 4 en Rens van 1.
Naast het bakken van taartjes vind ik het ook leuk om te schilderen en wat te freubelen achter de naaimachine. Lekker creabea bezig zijn dus.

groetjes, Linda.

Re: Hoipipeloi!!

Welkom op het forum!

Gefeliciteerd met jullie aangenomen huwelijk, mooi vooruitzicht! Heb je plannen om jullie eigen taart te gaan maken misschien?

In ieder geval veel plezier met je nieuwe taarten hobby! Ik kan je zeggen, die hobby is erg leuk!  ;)
:lol:  :lol:  :lol:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Re: Hoipipeloi!!

Taarterataaa...! schreef:

Welkom op het forum!

Gefeliciteerd met jullie aangenomen huwelijk, mooi vooruitzicht! Heb je plannen om jullie eigen taart te gaan maken misschien?

In ieder geval veel plezier met je nieuwe taarten hobby! Ik kan je zeggen, die hobby is erg leuk!  ;)
:lol:  :lol:  :lol:

haha! Heb er wel over gedacht, maar wij hebben gekozen voor een bruidsijstaart als afsluiting van het diner met de familie. Lijkt me wel heel leuk om te doen, een bruidstaart maken! Moet ik nog wel even oefenen denk ik  ;)