1

Onderwerp: Hoe maak je potloodjes?

Hoi allemaal

Nou de vraag staat er al ik moet voor de juf van mijn dochter een afscheids taart maken ze stopt er na 40 jaar mee.
Nu wil ik een echte juffen taart maken en ja daar horen potloodjes bij hoe maak ik die?

Bedankt alvast voor de antwoorden!!

2

Re: Hoe maak je potloodjes?

Ik heb ze nog nooit gemaakt, maar ik denk gewoon dunne rolletjes in verschillende kleuren en daaraan vast een lichte wit/roze pegeltje met als topje weer de kleur... Zo zou ik het in ieder geval doen. Maar ik kijk even mee of er een reactie komt van iemand met ervaring:) Succes!

Lieve groetjes!!
Kim

3

Ja maar hoe krijg je zo mooi puntje er aan??? zoals jij het beschrijft maak je ze uit verschillende onderdelen dat kan ook denk ik maar dat zie je denk ik wel maar wacht nod andere reactie's af.
Badankt in ieder geval!!

4

Tanja1979 schreef:

Ja maar hoe krijg je zo mooi puntje er aan??? zoals jij het beschrijft maak je ze uit verschillende onderdelen dat kan ook denk ik maar dat zie je denk ik wel maar wacht nod andere reactie's af.
Badankt in ieder geval!!

Je maakt ze ook uit onderdelen en die plak je aan elkaar :Y

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

oke super dank jewel.
Ik zat al te denken aan kleuren in elkaar rollen en dan op 1 of andere manier snijden maar dus niet kan ik van de week alvast gaan potloodjes maken hahaha

6

Geen idee of je een sugargun hebt maar daar zit een 6 kantige disc bij waar je prachtige potloodjes mee kunt spuiten.
www.deleukstetaartenshop.nl/gereedschap … -1087.html
En dan voor elk potloodje een even grote stukje nemen om kegeltjes te draaien voor de punt en met een heel klein tipje  water vast zetten

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

Sandra-lala schreef:

Geen idee of je een sugargun hebt maar daar zit een 6 kantige disc bij waar je prachtige potloodjes mee kunt spuiten.
www.deleukstetaartenshop.nl/gereedschap … -1087.html
En dan voor elk potloodje een even grote stukje nemen om kegeltjes te draaien voor de punt en met een heel klein tipje  water vast zetten

Ja die heb ik wat een super tip!!!!
Die kegeltjes doe je die ook eerst 6 kantig maken en dan nog klein puntje voor de kleur jeetje het word steeds makkelijker!!!