1

Onderwerp: Ik mocht ook aan de Swirly Baroque! :)

Thanks Mamakaat!! Het was SUPER gezellig, met een SUPER lunch, SUPER hapjes en SUPER prosecco!! :lol: Elly van Mama-Lou heeft echt top voor ons gezorgd! Had ik al gezegd dat het SUPER gezellig was? O ja! En SUPER leerzaam natuurlijk!

Dit is 'm geworden:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YPY8QSOE.jpg

Omdat iemand, we zullen haar naam niet noemen ;), vergeten was haar kniptang mee te nemen, konden we geen dowels op maat maken en is de taart ongestut mee naar huis gegaan. Dat vond ie iets minder leuk, en hij is, uiteraard aan de voorkant :grr:, een beetje verzakt.... Kun je het erg zien als je het niet weet?

Kaat, de volgende 3 Swirly projecten zitten al in mijn hoofd hoor! Nu nog even de tijd en een goed excuus vinden om ze te maken...  :lol:

Re: Ik mocht ook aan de Swirly Baroque! :)

Hij is SUPER!! :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

hij is hartstikke mooi!

en ja, sorry, ik kon wel zien dat ie een beetje ingezakt was, maar je kan goed zien hoe goed gelukt hij is hoor!

top!  :thumb:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

4

Hmmm.... Daar was ik al bang voor... Ik ben een ietsje pietsje klein beetje perfectionistisch (klein beetje maar hoor) dus ik kan het echt niet uitstaan! Wilde hem eigenlijk bijna niet posten :o, maar goed, niet flauw doen toch?

5

Mooi, echt!

Maar was er dan niets anders voorhanden waarmee je kon stutten? Rietjes van de snackbar bijvoorbeeld? Of satéprikkers van de chinees? Zo zonde dat 'ie is ingezakt!

Jacqueline

6

Nee, jammer he? Nou ja, nou kan ik er toch niks meer aan doen, want hij is al op!  :lol:  :lol:  :lol:

7

Was 'ie wel lekker? Da's het belangrijkste!

Jacqueline

8

Hij was heerlijk! Het is een recept van Mamakaat, een cake, maar niet zo machtig en droog als gewone cake, echt lekker! Ik heb er slagroom en passievruchtenjam naast geserveerd, want tijdens de workshop hadden we geen tijd om te vullen. Lekker hoor!

9

Eline wat een pracht van een taart zeg wauwwwwww :thumb:
Jammer dat hij wat is ingezakt tijdens vervoer maar het belangrijkste je hebt een leuke dag gehad en hij was lekker en je hebt een mooie foto er van
En nu heb je een excuus om er nog een te maken ;)  :lol:

Groetjes Wendy

10

Ja wat een enorme muts was dat zeg....wie vergeet er nou een kniptang mee te nemen... :lol:  :lol:  :lol:
Ja, hij is inderdaad een beetje verzakt...Waar ik dus nu volledig de schuld van op me neem, maar het doet niet af aan de dag zelf....Het was ook echt supergezellig!! En ik ben heeeeel benieuwd naar de volgende swirly projecten ;) leukleukleuk!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

11

Hahahaha! Nou, een SUPER muts was dat! ;) Maar wel een hele gezellige!

12

wauw! weer helemaal gaaf, maar we vergeven je dat is is ingezakt...nog een reden om weer aan dit projectje te beginnen en ons binnenkort een perfecte swirly baroque te laten zien ;)

Supergaaf. workshop staat ook al op mn lijstje ;) maar eerst PME3 dan wendy...en dan ....en dan ....en dan......;)

groetjes fifi

ps had ik al gezegd dat ie supergaaf is?

Geniet van elke dag!!!!

13

Haha, dank je wel!  :)

14

had/heb zoooo weinig tijd deze week :s , maar ineens bedacht ik me dat jullie de ws al gehad hebben en dat er dus foto's moeten zijn; gauw effe zoeken en jawel :Y
Hij is PRACH-TIG :thumb:
Oké, ook ik dacht gelijk:  :think: 't lijkt wel of ie ingezakt is :think: , maar goed, jammer inderdaad, maar nog wel duidelijk te zien dattie prachtig gemaakt is :Y

Oooo, ben helemaal niet benieuwd naar morgen hoor :nooo  O-)  ;)

had ik al gezegd dat ik 'm SUPER vond :think:  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

15

Hoi Carien! Tenx! En heel veel plezier morgen, maar dat gaat wel lukken hoor! De workshop was echt ontzettend leuk en gezellig! Neem wel je kniptang mee...  ;)  :lol:  :lol: Grapje hoor, kaat, mag je wel plagen toch??  :lol:

16

Prachtig!  :thumb:  :thumb:

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

17

Kniptang Check!  :D  ;) Hahahaha  :lol:

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

18

;)  :lol:  :lol:

19

Ik vind het, ondanks dat hij iets is ingezakt, een hele mooie taart. Met wat voor soort kniptang kun je de dowels op maat knippen? Ik ben altijd in de weer met een zaag :(  en das niet echt handig.

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

20

Hij is heel mooi, zag inderdaad wel gelijk dat hij wat ingezakt was. maar dan nog is het een hele mooie taart.

Ik ben benieuwd naar je volgende taarten  :D

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl