1

Onderwerp: spoed!!! middelste laag kapsel gescheurd

ik heb een 30 cm ronde kapsel netjes in 3 lagen gesneden
prikkertjes aan de zijkant,dat die weer hetzelfde na het vullen terug gelegd kan worden
en toen gebeurde er iets vreselijks,de middelste laag pakte ik op nadat ik de eerste gevuld had en de middelste laag scheurde
ik heb de laag er toch opgelegd in 3 stukken en gevuld uiteraard met dijkjes en toen de volgende laag erop
maar nu durf ik niet verder te gaan,ik weet niet of dit goed zal blijven gaan ik heb dit nog nooit meegemaakt
wat denken jullie zou dit goed gaan of niet

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

2

Re: spoed!!! middelste laag kapsel gescheurd

Ik heb nog nooit gehad dat het hele stuk scheurde, maar wel een groot stuk van de zijkant (ook het middenstuk). Dit heb ik met hoop van zegen met botercreme er weer aangeplakt, goed aangedrukt en de volgende laag erop gezet. Daarna met flink botercreme ingepakt en hij was retestrak.

Succes!!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

3

Is geen probleem. Goed afsmeren en je ziet er niets van. Hooguit met snijden dat hij uit elkaar valt, maar dat kan ook aan het snijden liggen.... ;)  niemand die iets weet!

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

4

Ja, ik heb het ook wel eens gehad, niet helemaal doormidden, maar wel een heel stuk, daar gebeurd niets mee als de taart gevuld, afgesmeerd en bekleed is.

Groetjes,
Michelle

5

heel erg bedankt allemaal voor de antwoorden
ik heb hem afgesmeerd en bekleed en inderdaad heel strak geworden

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops