Onderwerp: Voetbal parade!
Voetbal blijf leuk!
Zeker als je alleen meisjes heb!

Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voetbal parade!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voetbal blijf leuk!
Zeker als je alleen meisjes heb!

Bedankt voor het kijken!
Zozozo dat zijn er heel wat!
leuk hoor, ook voor de niet voetbal liefhebber haha!
mooie taarten,
en ik hou niet van voetbal
wow die zijn fantastisch.Heb je misschien een howto van die voetbalschoen?
Leuke parade!
hoe heb je de stikstels op de bal zo mooi gekregen?
leuke verschillende taarten.
Heel erg mooi
welke maat taart heb jij gebruikt voor die voetbal taart (foto 5) en welke maat heb je toen aan gehouden? Ik wilde er vorige week ook 1 maken maar kwam niet uit
gr Ina
wow die zijn fantastisch.Heb je misschien een howto van die voetbalschoen?
Sorry ik heb geen how to voor de schoen. Ik heb zelf gewoon gepuzzeld!
hoe heb je de stikstels op de bal zo mooi gekregen?
leuke verschillende taarten.
Ik prik gewoon kleine gaatjes voor de stikstels! Het is veel werk maar het heeft een mooi resultaat! Je kan ook met een "wheel" doen maar toen had ik er geen!
Mooi voetbal taarten!! Heb zelf net ook een voetbaltaart bij de taarten parade gezet 
erg mooi gemaakt!
zijn er mallen voor de voetbal of hoe krijg je die lapjes zo gemaakt? heb je een how to voor zo'n voetbal of kan je in elk geval uitleggen hoe dat moet?
alvast bedankt
anouschka
mooi gedaan hoor, om zo de stiksels te maken. ik vind het wel wat hebben hoor. echt zelf gemaakt. je kan overal wel een hulpmiddel voor aanschaffen.
supermooi. mijn complimenten!
Leuke parade!
Heel erg mooi
welke maat taart heb jij gebruikt voor die voetbal taart (foto 5) en welke maat heb je toen aan gehouden? Ik wilde er vorige week ook 1 maken maar kwam niet uit
![]()
gr Ina
Hoi Ina
Voor mijn voetbal taart had ik een 25cm taart vorm. Ik begon boven maar inderdaad als je bij de zijd kanten komen wordt het wel lastiger! Gr K@rEn
erg mooi gemaakt!
zijn er mallen voor de voetbal of hoe krijg je die lapjes zo gemaakt? heb je een how to voor zo'n voetbal of kan je in elk geval uitleggen hoe dat moet?alvast bedankt
anouschka
Ik heb een gewoon 25cm rond vorm gebruikt voor de voetbal taart en dan met lapjes van een zes hoek gebruikt! Bij de klein voetbal (ongeweer 10cm half rond vorm) moet je zwart zeshoeken maken en de wit vijfhoeken! Er zijn wel uitstekers er voor maar ik vond hun te groot zo ik heb het gewoon uit papier geknipt en als sjblon gebruikt! Mischein naar de zomer vakantie maakt ik een how to voor de voetbal.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voetbal parade!