1

Onderwerp: aansnijden tastaart

Het lijkt mij zo leuk en tastaart te maken. Nu heb ik al een paar howto's bekeken. Wat ik me nu wel afvraag: Hoe snij je nou zo'n taart aan?

2

Re: aansnijden tastaart

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=127061

3

Karin09, bedankt voor de reactie. het is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik moet het ff op mijn gemak doorlezen.

4

TofTaartje schreef:

Karin09, bedankt voor de reactie. het is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik moet het ff op mijn gemak doorlezen.

Was het enige topic dat ik erover kon vinden.............hoop dat er iemand is die nog aanvullende info heeft.

Karin09 schreef:
TofTaartje schreef:

Was het enige topic dat ik erover kon vinden.............hoop dat er iemand is die nog aanvullende info heeft.

Even off topic;

Karin09, ik wil je even complimenteren met het feit dat jij altijd zo fantastisch goed antwoord geeft op vragen van mensen hier op het forum!!
Ik weet niet hoe je het doet maar je weet altijd in no time aan de vraag gerelateerde links naar topics te plaatsen. Chapeau!!!!   :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

6

Taarterataaa...! schreef:
Karin09 schreef:
TofTaartje schreef:

Even off topic;

Karin09, ik wil je even complimenteren met het feit dat jij altijd zo fantastisch goed antwoord geeft op vragen van mensen hier op het forum!!
Ik weet niet hoe je het doet maar je weet altijd in no time aan de vraag gerelateerde links naar topics te plaatsen. Chapeau!!!!   :thumb:

Daar sluit ik me helemaal bij.

7

:o  :o thanks meiden.............
Voordeel van thuiswerken via i-net.........hahaha, en best handig zijn (blijkbaar met google).

Vind het leuk om anderen te helpen, heb zelf ook veel geleerd door alleen maar te lezen en te zoeken.............dus ook voor mij voordelen. Nu alleen nog eens tijd gaan vinden om zelf weer taarten te gaan maken  :/ (best lastig met de ene week 3 kids in huis, waarvan de jongste 3 maanden, en de andere week 5 kids in huis, 2 dagen werken en de rest..............) maar ben heel blij met jullie complimentje!

8

TofTaartje schreef:
Taarterataaa...! schreef:
Karin09 schreef:

Even off topic;

Daar sluit ik me helemaal bij.

Mag idd best eens gezegd worden!  :Y