1

Onderwerp: Geen taartdoos in de buurt.. Hoe taart bewaren?

Ik heb m'n allereerste taart af!
Hij is voor morgen, maar hoe kan ik hem nu het beste goed houden, ik heb namelijk geen taartdoos in de buurt...
Gewoon donker zetten? Het is fondant dus kan niet in de koelkast...

2 Laatst bewerkt door Elis (10-06-2011 13:21)

Re: Geen taartdoos in de buurt.. Hoe taart bewaren?

Euhhh, je kan hem gewoon in de koelkast zetten hoor.

Bij de Xenos (als je tijd hebt) kan je een plastic taartdoos halen voor 4,99.

Waar is de foto trouwens? kon niets vinden bij je berichten.

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''

3

Komt omdat ik er nog geen foto van heb opgezet ;)
Het is in ieder geval een 50 taart voor m'n zwager die morgen jarig is. Voor de eerste keer ben ik best tevreden  :)

4

Ik zou deze ook gewoon in de koelkast zetten. Ligt er ook aan wat voor vulling het is.  Ik zou geen plastic taartdoos kopen. Heb ik wel gedaan en deze gebruik ik nooit omdat mijn taarten gaan zweten omdat het vocht niet weg kan. Je kunt ook een mdf-plankje inpakken met inpakpapier+inpakfolie. Dan weer inpakken, ook met folie.

5

Ik heb kersenpudding van het Mona toetje en merengue botercreme als vulling. Hij staat sinds vanmiddag al in de koelkast en de zoete geur komt je tegemoet als de koelkast open gaat, dus volgens mij gaat het goed :)

6

Samama schreef:

Komt omdat ik er nog geen foto van heb opgezet ;)
Het is in ieder geval een 50 taart voor m'n zwager die morgen jarig is. Voor de eerste keer ben ik best tevreden  :)

Ben benieuwd.
Oja, je kan het inderdaad ook gewoon in inpakfolie inpakken, blijft ook goed en ziet er feestelijk uit.

Gefeliciteerd en veel geef plezier.

p.s. de plastic taartdoos is meer voor het vervoeren van de taart, als je hem zou bewaren in de koelkast dan zou je hem kunnen bewaren zonder deksel.

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''